Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מועדון: קרוספיט קריית אונו.

כתובת: קק"ל 4, קרית אונו (חניה ברחוב פנקס – קרוספיט קרית אונו בוייז).

בעלים: מעיין רז, גלעד שפירא, דרור טודרס.

מאמנים: Head Coach מעיין רז, בני אדם, אנה קולומייבסק, עומר בראל, אלון קורטק.

תאריך פתיחה: 21/02/18.

________________________

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

מעיין: אני בעברי רקדנית מקצועית של מחול מודרני ומורה למחול ותנועה כך שפעילות גופנית אינטנסיבית תמיד הייתה חלק משמעותי מחיי. גיליתי את הקרוספיט לפני ארבע שנים כשעברתי תקופה לא קלה בחיי האישיים. חבר טוב שלי גיא לוי (הבעלים של קרוספיט בת ים) הציע לי להגיע לאימון ניסיון, אחריו היה לי ברור שזה בול בשבילי ונשאבתי לדבר המטורף הזה.

גלעד: אני התחלתי להתאמן בקרוספיט פתח-תקווה שם גם הכרתי את מעיין, רציתי הרבה זמן לפתוח מקום משלי ושמתי עין על המיקום הזה. משך שנתיים היו דין ודברים עם בעלי המקום המקוריים, צעד קדימה שניים אחורה. בסוף הצלחנו להתיש אותם והיה ברור שמעיין תהיה ה-Head Coach. את דרור הכרתי גם דרך המועדון של פתח תקווה, דיברתי איתו על הרעיון והוא מצידו התלהב ואמר שיישמח להשקיע כשזה ייצא לפועל.

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

מעיין: אני מאמנת קרוספיט כבר מספר שנים ומאוד אוהבת את הקשר הבלתי אמצעי עם המתאמנים – מבוגרים, נוער וילדים. יש בי תשוקה אמיתית לאימון ואני רוצה להראות למתאמנים את הכיף שבספורט וליצור עבורם קהילה חמה ומקום שכיף להגיע אליו להתאמן בו וכן, לבלות. החלטתי שכדי להגשים את היעוד שלי ד הסוף, עלי לעשות זאת במקום משלי.

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתכם מייחד אתכם?

מצאנו שאין מועדון קרוספיט בכל בקעת אונו (הכוללת את קרית אונו, גני תקווה, יהוד וסביון וגובלת בגבעת שמואל ובקרית קריניצי) והחלטנו 'להביא את הבשורה' לאזור. זיהינו חדר כושר ישן ומוזנח ליד הקאנטרי העירוני והפכנו אותו לבוקס קרוספיט אמיתי

אחד הדברים שהיו חשובים לנו היו המיקום והאווירה. אנחנו ממוקמים בצמוד לקאנטרי של קרית אונו ונהנים מסביבה כפרית והשלווה אך עם זאת מאוד ספורטיבית. הנוף מחלון אחד שלנו הוא של מדשאה מטופחת (באופן ג'ים תעשו סקוואטים עם נוף לברווזים), מחלון שני נראית הבריכה, משלישי מגרשי כדורגל פעילים ומהצד השני מגרשי טניס שוקקים. מעלינו סטודיו מפואר המציע מגוון של פעילויות ספורט. יש אווירה של ספורט באוויר בכל שעות היום.

היהלום שבכתר שמייחד אותנו באופן משמעותי הוא הבריכה! אנחנו מציעים 10 אימוני קרוספיט בריכה כחלק מהתוכנית השבועית שלנו. מי שעוד לא התנסה באימון כזה, לא מבין מה הוא מפסיד (ומוזמן אלינו לנסות).

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

אנחנו בונים את קבוצת המתחרים בימים אלה עם התפתחות המועדון. כרגע הקבוצה כוללת בעיקר חברים, מתחרי קרוספיט המתאמנים יחד.

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית האימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

אנחנו מציעים תוכנית קרוספיט מורחבת אשר מתאימה לכל סוגי המתאמנים וכוללת אימונים קבוצתיים, סטרונגמן, אנדורנס וכו'. כמו כן, משלבים אימוני קרוספיט בריכה כחלק משגרת האימונים. אנחנו עדיין בתחילת דרכנו ולכן מאוד קשובים לקהילה שלנו ומסים להתאים ולהרחיב את שעות הפעילות וסוגי האימונים בהתאם.

מה תוכלו לספר על המתאמנים שלכם? 

אנחנו ממש בשלבים הראשונים של התפתחות הבוקס אך באופן כללי פועלים ליצור סביבה מאוזנת מבחינת מגדר וגילאים. אנחנו באמת רוצים להנגיש את הקרוספיט לכל שכבות האוכלוסיה – ילדים, נוער, מבוגרים ובני הדור השלישי ופונים גם לבעלי צרכים מיוחדים.

איזה וייב יש פה!!

A post shared by CrossFit Kiryat Ono (@cfkono) on

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם?

אנחנו מתחילים ליצר הצלחות, נעדכן בהמשך.

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

כרגע מתכננים את אירוע ההשקה…פרטים בהמשך.

מתוכננים גם אירועי סטרונגמן וילדים.

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

כרגע בתחילת הדרך אבל מבטיחים לתת לכל אחד ואחת את מלוא תשומת הלב כדי להבטיח התקדמות הדרגתית בהתאם ליכולות האישיות.

האם אתם מקבלים Drop-ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר? 

ברורררר! תביאו את הספידו!

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים? רוצים למסור למישהו ד"ש?

אוהבים את כולם. אמיתי.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X