Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

לפני שנתחיל, נפנה רגע כי לכולנו מגיע כל הכבוד שסיימנו את ה-5 אימונים האלה שהיו לא קלים בכלל, ודרשו מכולנו לתת קצת (הרבה) יותר. לחלקנו הלך טוב ולחלקנו פחות. אבל כשמדובר בהתחייבות שכזו לאימונים תחרותיים, עצם ההשתפות היא רבת ערך.

למתחרים מבינינו שללא ספק הגיעו לתוצאות – נאחל המון בהצלחה! בקרוספיט הישראלי אנו עומדים ממש עוד מספר שבועות לראות את ה-RFA ועתידים לראות אתלטים ישראלים ב-Regionals.

בדיוק כמו כל תחרות, שלב האופן יכול להוות עבורו קרש קפיצה אם נסתכל על החוויה כמו שצריך ואחרת, יכול להוות חוויה פחות נעימה. התחרות אולי אינה המדד המוחלט למצב שלנו בקרוספיט, אבל בוודאי הצליחה בלשפוך אור על חולשות שהיינו בטוחים שטיפלנו בהן (או שפשוט לא ידענו שיש לנו). החולשות האלה משאירות לנו שתי ברירות: לאמץ קצת צניעות, להבין שאנחנו לא כ"כ חזקים או מהירים כמו שחשבנו, ולהכיר בהן או לחלופין להתעלם מהן עד הפעם הבאה.

אני חושב שהתמונה הזו מסכמת את זה נהדר – או שנכנע לתירוצים או שאו שנמצא הזדמנויות (קרדיט: פאט שרווד מ-CF HQ):

crossfit-open-workouts

בקיצור, במקום לחפש תירוצים חיצוניים למה אולי לא הצלחנו כמו שרצינו באימונים מסוימים, כדאי פשוט לפעמים להודות: אנחנו לא בהכרח איפה שאנחנו רוצים להיות – וזה בסדר! לא משנה איך אנחנו היינו באופן, מגיע לכולנו כבוד רציני על מחויבות לא פשוטה ויש לנו את שנה הבאה בשביל להשתפר.

עכשיו לצחוקים וריגושים ואנקדוטות – רגעים מהאופן:

1. 14.3 – אימון שצבר ביקורת מצד חלק נבד מקהל המתאמנים לאור העומס הרב על הגב בו. אירוע ההכרזה כלל תמונות פחות מחמיאות של האתלטיות מבצעות את האימון עם גב עגול – מחזה פחות מלבב.

2. ישראל מראה נוכחות ענפה של בוקסים כאשר בעיון בלוח הצוותים באסיה ניתן לראות 5 בוקסים ב-60 המקומות הראשונים (קרוספיט הרצליה, TLV, קרוספיט FTZ וקרוספיט כפר-סבא בהתאמה).

3. במקצה הגברים 18-35, שלושה אתלטים ישראלים זכאים לעלות לשלב ה-Regionals – זוהר ליפקין, ישראל שמלי ורם דובר. שני אתלטים נוספים נמצאים בראשית הרשימה וייתכן שאף נראה אותם במידה ולא כל המשתתפים יתחרו – דוד בן דוד ומושיקו גריף.

במקצה המאסטרס 40-44 רוסלן קווטני לוקח את המקום הרביעי (! – תודה לולד פטרטי שציין זאת :)), וכן מככב מושיק קידר במקום ה-14 ורונן גוטליב במקום ה-37. במקצה מאסטרס 44+ אסף ניני נמצא במקום ה-9. ב-50 + – אגור דובניקוב לקח את המקום הראשון (!) בעוד שואדים קובאליוב נמצא לפניו במקום השלישי.

4. במקצה הנשים 18-35, שרון כהן-פורת זכאית לעלות לשלב ה-Regionals, כאשר תמר מרקלסון נמצאת גם כן בדף הראשון במקום ה-59. במקצה 45-49, אדי ברג נמצאת במקום ה-6!

5. כמדינה שמתחרה בקרוספיט, שברנו PR בזכאות ל-Regionals, שנה שעברה שלושה אתלטים היו זכאים לעלות – ישראל שמלי, רם דובר, ושירלי ברטר, וכעת 4 יחד עם הרבה שמות חדשים שקרובים לצלחת. צעד קטן אבל חשוב.

6. דייב קסטרו שובר PR ומתלבש גרוע בכל אירוע הכרזה. בחיאת דייב, על התאמת צבעים שמעת?! בסיסי.

7. בחור מפקיסטן מרשים את כולנו עם המחויבות שלו לאופן: ומבצע את 14.5 בפקיסטן עם מוט במבוק ואבנים.

8. אחרי שחשבנו שלא נראה ביצוע מהיר יותר משל ריץ' פרונינג ל-14.5, בא גו'ש ברידג'ס ולוקח את הקופה עם זמן של 7:49.

9.  לקראת אימון 14.4 – האימון הראשון באופן אי פעם שכלל מכונת חתירה, הקהילה בארץ מגלה תמיכה הדדית כאשר בוקסים עם מכונות חתירה מציעים לאתלטים ללא אמצעים להתארח אצלהם. בו זמנית בארה"ב, חברת Concept2 שמייצרת את מכונות החתירה, ספרה כספים כאשר מאות בוקסים רכשו מכונות חתירה. 🙂

10. האופן הכי גדול בישראל! 270 אתלטים רשומים.

—-

יש רגעים שפספסנו? ספרו לנו על החוויות שלכם מהאופן.

עד לאופן הבא…

* שימו לב שהעליה ל-Regionals עבור המאסטרס שונה, כאשר הם נדרשים לבצע אימונים נוספים שמהם יבחרו ה-200 המובילים מכל העולם.

תגובות

2 תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X