Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

האימון הראשון של התחרות נפתח בתנועה מורכבת וטכנית שנחשבת לאחד ההישגים הגדולים ביותר של המתאמן המתחיל: עליות כוח על מתח, והוא התחיל בקול שאגה.

נערות

לי יושפה, מובילת הנערות לאחר השלב הראשוני והממיין של התחרות מנצחת את האימון הראשון בפער של שלוש נקודות על סיגל בש החיפאית, שיושבת במקום השני. בש עלתה לתחרות מהמקום הרביעי, והמקום השני בתחילת התחרות יעזור לה להתקדם לעמדת פודיום.

מאסטריות 40+

נינה פקרמן, אלופת קטגוריית 35-39, התבגרה קטגוריה השנה והיא נכנסת לתחרות דווקא מהמקום השני, מאחורי ליאת אברהמי, הפייבוריטית המובילה לאחר השלב הראשוני. למות זאת, האימון הראשון שיחק על החוזקות של פקרמן – עליות כוח על מתח, ולא על טבעות, ופעולה אירובית – חתירה – שהולמת אשת ברזל ברמה שלה. היא ניצחה את האימון והייתה לאישה הראשונה שסיימה 168 חזרות.

פקרמן לא הייתה לבד – כל אחת מהמתמודדות במקצה המאסטריות 40+ הצליחו לבצע מספר חזרות של עליות כוח, אך היא הייתה היחידה בקטגוריה שסיימה את האימון.

מאסטריות 35-39

מקצה המאסטריות הצעירות היה צפוף עוד יותר: רוני קדם מקרוספיט הרצליה סיימה אותו עם כמעט דקה עד סוף הזמן, וקטפה את המקום הראשון. מאחוריה סיימו ארבע נשים בפער של 7 שניות ביניהם – האחיות הילה (15:45) ומורן (15:49) שאשא, ומעיין שפרלינג ב-15:52. קדם נכנסה לתחרות מהמקום החמישי, ונצחון על הילה שאשא, המועדפת לנצח בתחרות השנה, ממצב אותה היטב להמשך התחרות.

מאסטרים 40+

שרון שאולי, אלוף הקטגוריה משנה שעברה, פתח את התחרות השנה מהמקום הראשון, עם מטרה גדולה על הגב שלו. למרות זאת, הוא התמקד בעצמו ושלט באימון היטב והוביל אותו לכל אורכו, עד שהיה הראשון לסיים אותו תוך זמן של 14:07, כשהוא תופס פער של קרוב לדקה על שון זיו, שסיים עם זמן של 15:03.

מאסטרים 35-39

אסי בילדוסלה, אלוף המשחקים משנת 2014, התבגר השנה להתחרות בקטגורית המאסטרים לאחר שנים של תחרויות ביחידים, ונכנס לקטגוריה המצומצמת אך סופר תחרותית של גילאי 35-39. הוא סיים את האימון במקום הראשון, עם תוצאה של 12:10, ומוביל את הקטגוריה לאחר האימון הראשון, והוא גם המועמד המוביל לנצחון בתחרות. מאחוריו עומד מדליסט הכסף משנה שעברה, מיכאל פרג'ון החיפאי, שסיים את האימון תוך 13:43 רק שמונה שניות מהיר יותר מרם רן, המתחרה הטרי מעפולה.

נערים 14-15

לאחר קרב צמוד בין שני הזאבים הצעירים, נדב פלד, הפייבוריט לנצח את התחרות השנה לאחר שהתחרה באליפות העולם בשנה שעברה יצא כשידו על העליונה. הוא התחרה במהלך כל האימון ראש בראש עם חברו, יואב ביתן. "כשעשינו את האימון במועדון בבית, אמרתי לו שבתחרות הוא צריך להיות לידי ולדחוף אותי", מספר לנו פלד. ביתן סיים מיד אחריו במקום השני.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X