Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אנחנו ממשיכים ביום הראשון של אליפות ישראל לשנת 2018 עם האימון השני: שילוש מסוכן של סנאצ'ים, ברפיז ושקי חול.

10-8-6 Snatches 70/45
12 Bar facing burpees
10-8-6 Sandbag over-the-shoulder
60/70/80 – 40/50/60
——
20m Sandbag carry

Time cap: 10 min

נערות

עתליה נקר מקרוספיט יקנעם הובילה את מקצה הנערות כשהיא מסיימת לא פחות מ-60 חזרות מצטברות באימון, והגיעה כמעט לשק החול האחרון שלה, במשקל של 60 קילו.

מאסטריות 40+

לאחר קרב צמוד מאוד לכל אורך המקצה בו המאסטריות נלחמו במשקל השקים והסנאצ'ים, האימון נגמר בתיקו מוחלט בין ענבל פינסקי מקרוספיט אקסטרים לסאלי וונג מקרוספיט רוז וואלי, שסיימו כל אחת עם 64 חזרות. את המקום הראשון לקחה ליאת אברהמי מקרוספיט TLV, שהובילה אותו עם תוצאה סופית של 67 חזרות שלוש יותר מאשר פינסקי או וונג.

מאסטרים 40+

שרון שאולי ממשיך את רצף הניצחונות שלו בתחרות ומסיים את היום הראשון של התחרות כשהוא שולט בצורה מלאה עם שני נצחונות בשני האימונים, והיה לאחד המתמודדים היחידים שהצליחו לסיים את האימון במלואו והוביל את השק האחרון לנקודת הסיום.

מאסטריות 35-39

הילה שאשא, מדליסטית הכסף משנה שעברה, רשמה לעצמה ניצחון לתחרות השנה, עם מקום ראשון באימון. היא כרגע מובילה את טבלת הניקוד בקטגוריה שלה, עם שלוש נקודות בלבד, לאחר שלקחה את המקום השני באימון הראשון של היום.

מאסטרים 35-39

אסי בילדוסולה גם הוא סוגר לעצמו שני נצחונות מתוך שני האימונים של היום, והוא מסיים אותו עם 2 נקודות מצטברות בלבד. בילדוסולה הביא את השק האחרון אל הקו תוך 8:45, כשהוא מוביל לכל אורך המקצה. במקביל אליו, נתן הופעה מרשמה מאוד אילן חג'בי, שסיים כחצי דקה לאחריו, והצליח להרים את השק הכבד ביותר כאילו היה מלא נוצות. חג'בי מסיים את היום עם 7 נקודות מצטברות, דבר שיהיה טוב מספיק עבור המקום היומי.

נערים 14-15

לאחר עוד קרב צמוד מאוד בין השניים, יצא הפעם אריאל טרייגרמן עם ידו על העליונה. טרייגרמן ובר גיל מחליפים ביניהם מהלומות עוד משלב המוקדמות, וכרגע חולקים את המקום הראשון עם מאזן של 2-1 לכל אחד מהם לאחר היום הראשון.

נערים 16-17

ענוג שטורפר מקרוספיט קריית גת יצא בהצהרה באימון השני של היום כשהוא מסיים את כל האימון ומביא את שק החול האחרון והכבד ביותר אל קו הסיו תוך 8:51. שטורפר חולק את המקום הראשון לאחר שני אימונים עם נדב פלד, כל אחד מהם עם 4 נקודות מצטברות.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X