Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

שון זיו, בן 40 מקרוספיט TLV יעלה לרחבה לראשונה בקטגוריית המאסטרס 40+ בסוף שבוע הקרוב. כשתראו אותו על הרחבה לא תאמינו מאיזה רקע הוא מגיע ומה הוא הספיק לעשות עד כה בחייו. עם היסטוריה עשירה של עיסוק בספורט, יש לו מנוע חזק שיית פייט למתחרים ותיקים ממנו. עד הגיוס לצבא היה רץ תחרותי במקצה ה-400 מ' וקרב רב. בגיל 17 היה אלוף ישראל לקדטים ב-100*4 עם הקבוצה של מכבי נתניה לנוער, וב-2010 קטף את המקום השלישי במירוץ המדרגות של עזריאלי בקטגוריית ה-30+ והיד עוד נטויה.

הוא למד ביולוגיה ובעל תואר ראשון בתחום אך החליט לעשות הסבה מקצועית ולהיות מורה לריקוד. בעשור האחרון הוא הבעלים של סטודיו לריקודי זוגות בתל אביב ומתמקד בעבודה של תנועה עם אוכלוסיות מיוחדות: אוטיזם, עיוורים וחולי פרקינסון. מזה שמונה שנים הוא מתנדב בבית הלוחם ומלמד ריקודים פארלימפיים ובשנתיים האחרונות אף זכה במקום הראשון באליפות אירופה ובמקום השלישי באליפות העולם עם בת זוגתו לריקוד על כיסא גלגלים.

לקרוספיט הגיע בעקבות זוגתו לחיים – טונדה קובץ' (המתחרה בעצמה בקטגוריית היחידים) כשהגיע להתאמן איתה במועדון קרוספיט תל אביב. בשנתיים האחרונות הם מתאמנים במועדון TLV של ירון נוף: "לא כל כך ציפיתי שאגיע לאן שהגעתי. אני הרבה פחות תחרותי מפעם אבל עשיתי את האופן ואיכשהו יצא שקיבלתי זימון לתחרות, אז החלטתי ללכת על זה. אני נמצא בקטגוריה עם חבורה של תותחים ואני מאמין שהולך להיות בעיקר כיף".

את שניהם תוכלו לראות על הרחבה, מזיעים ומנסים להגיע לפודיום הנכסף וגם מעודדים האחד את השניה בסופ"ש הקרוב. שישי שבת ה-11-12/05 בהיכל קבוצת שלמה, תל-אביב (לכרטיסים הקליקו פה).

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X