Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מורן בת ה-34 מתאמנת בקרוספיט פלורנטין מזה כ-4 שנים. את הרומן שלה עם קרוספיט החלה כמו רבים אחרים מתוך ההבנה שמשהו באורח החיים שלה צריך להשתנות. היא מתארת את עצמה באותה תקופה כ- "תל אביבית טיפוסית" עם 13 ק"ג עודפים, שיוצאת כמעט כל ערב ושותה המון אלכוהול, אוכלת בעיקר ג'אנק פוד ורובצת על הספה – משהו פתאום פקח לה את העיניים וגרם לה להבין שאם היא תמשיך ככה, היא לא תסיים במקום טוב. היא נרשמה תחילה לחדר כושר כשהמטרה הייתה פשוט לרדת במשקל. באותו זמן הכירה מישהו שעושה קרוספיט ולאחר חצי שנה החליטה לעשות את המעבר. מורן חששה להגיע לבוקס מכיוון שסבלה מחוסר ביטחון בכל מה שקשור לדימוי גוף וחששה למצוא רק גברים חסונים, חטובים וחזקים שכל היום מרימים אטלסים והופכים צמיגים. בחדר הכושר הכירה את גל גיבש שגם היא הייתה באותה סירה, ביחד החליטו ללכת על זה.

הן הגיעו לאימון ניסיון בקרוספיט פלורנטין והשאר היסטוריה: "אני זוכרת שבלילה אחרי אימון הניסיון לא הצלחתי להירדם מרוב שכבר חיכיתי להתקשר לבטל את המנוי של החדר כושר ולהירשם לקרוספיט. יום למחרת זה כבר קרה והחיים שלי השתנו מקצה לקצה".

"בערך חודש אחרי שנכנסתי לבוקס אביב ורדי המאמן שלי נתן לי חולצה של ה-RFA 2014 והחולצה הזו הייתה השאיפה שלי. תליתי אותה בחדר כדי שכל יום אראה אותה, התחלתי ממש לתת מעצמי באימונים, שיניתי את התפיסה שלי, והחלטתי שאני תחרותית וב-2015 נכנסתי ל-RFA הראשון שלי".

מורן נותנת מעצמה ולסביבה שלה יותר מהאדם הממוצע וגם את הקרוספיט היא מביאה למקום הזה. מיד לאחר שחרורה מהצבא, ולפני הטיסה להודו החלה לעבוד במוסד לאנשים עם מוגבלויות שם היא עבדה שנתיים. כשחזרה לארץ ועברה לגור בתל אביב, היה ברור לה שזו העבודה שלה וזה הייעוד שלה בחיים. כיום היא עובדת בדירות של אקי"ם, כשהיא עוזרת לדיירים עם כל מה שקשור לאחזקת דירה, החל מבירוקרטיה ועד קניית מזון בסופר: "הם יודעים שהם שונים, בגלל זה, אנחנו באק"ים מנסים לתת להם את הבית הכי חם ולמלא את כל הרצונות שלהם והחלומות שלהם".

"וזה כנראה היעוד שלי, זה – ולהיות קרוספיטרית. הם ממש מודעים למה שאני עושה, לאימונים ולתחרות, ממש סופרים איתי את הימים".

השנה זוהי השנה האחרונה שמורן מתחרה. למודת פציעות ועם עומס פיזי ומנטלי, היא החליטה שאחרי ה-RFA השנה היא פורשת. אבל לפני כן, אנחנו נראה אותה ממשיכה לתת את כל כולה על הרחבה באליפות ישראל בכושר גופני.

אליפות ישראל בכושר גופני תתקיים בסוף השבוע הקרוב, שישי ושבת ה-11-12/05 בהיכל קבוצת שלמה, תל-אביב (לכרטיסים הקליקו פה).

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X