Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

זהו, נגמר, יומיים ארוכים וחמישה אימונים מפרכים מאחוריהם. ואלו הן תוצאות האמת:

גברים

נערים 14-15

לאחר חילופי מהלומות לאורך כל סוף השבוע, לבסוף יצא זה איילון בר-גיל מקרוספיט יקנעם כשידו על העליונה, ואריאל טריגרמן – החבר/יריב, מקרוספיט וייצמן שברחובות, הסתפק השנה במקום השני בלבד.

פודיום נערים:

  1. אילון בר-גיל
  2. אריאל טרייגרמן
  3. נטע הלפרט

נערים 16-17

לאחר תחרות לא פשוטה, יצא נדב פלד שהוא המנצח הסופי של אליפות ישראל לשנת 2018: הוא סיים את אימון הגמר בזמן שיא של 4:41, כשהוא מוביל ב-40 שניות על חברו למועדון, יואב ביתן.

התוצאה של ביתן, שניצח לאורך שני אימונים היום, הייתה מספיק טובה כדי להעניק לו תיקו במקום השני אל מול ענוג שטורפר, מקרוספיט קרית גת, שהגיע באימון במקום ה-5, בזמן של 6:11. בעוד שפלד מוביל את הקטגוריה עם עשר נקודות מצטברות, ביתן ושטורפר שניהם מחזיקים ב-15 נקודות כל אחד.

פודיום נערים:

  1. נדב פלד
  2. יואב ביטן
  3. ענוג שטורפר

מאסטרים 40+

אחרי עצירה זמנית באימון הרביעי, שרון שאולי חזר שוב לקחת את המקום האשון באימון הגמר, ולבסוף את התחרות כולה, ובכך חוזר ומגן על התואר שלו גם השנה.

פודיום מאסטרים 40+:

  1. שרון שאולי
  2. דימה דרוג'ינין
  3. עמית זגורי

מאסטרים 35-39

אסי בילדוסולה, הבעלים והמאמן של JustFit בקיבוץ כרמיה ובסוף מאי  יטוס עם קבוצת קרוספיט וייט סיטי לאליפות האזורית במדריד, סוגר לעצמו תחרות מושלמת בה הוא לא ויתר על נקודה אחת בלבד, כשסיים את אימון הגמר תוך 4:17. רק בשנה שעברה בילדוסולה התחרה כנגד הקטגוריה הכללית, והוא מדורג בחלקה העליון של הקטגוריה בכל זאת. לאחריו, נכנס מיכאל פרג'ון במקום השני, כשסיים את אימון הגמר במקום השישי תוך 7:39.

את המקום השני באימון אסף נתאי פולק מקרוספיט כפר סבא, עם זמן של 5:38. פולק נכנס לבסוף במקום החמישי, בתיקו עם אוהד פינקלשטיין, שהגיע כעשרים שניות אחריו באימון. את המקום השלישי הכללי אסף רם רון, מקרוספיט עפולה, שהחזיק במקום לאורך כל היום השלישי.

מאסטרים 35-39:

  1. אסי בילדוסולה
  2. מיכאל פרג'ון
  3. רם רון

גברים 18-35

פודיום גברים 18-35:

  1. דוד בן דוד
  2. יוגב מלר
  3. גיל ליאור

מקצה ראשון

נועם הדדי מקרוספיט הוד השרון סיים את האימון ב-5:44 והיה לגבר הראשון שקבע את הזמן שצריך לנצח. במהרה אחריו הגיעו יבגני גלושקוב מקרוספיט עפולה, שזוהי שנתו הראשונה בתור מתחרה, שסיים תוך 6:36, ומאור כרמל, גם הוא בשנתו הראשונה בתחרות, מקרוספיט אטאקאשאקה, שסיים כשהוא צמוד לאחוריו של גלושקוב ב-6:41.

מקצה שני

אבי יונה, המפלצת מקרוספיט TLV, נכנס לתחרות והיה הראשון לעקוף את הזמן של הדדי, כשהוא חוצה את קו הסיום רק חמש שניות מהר יותר – 5:39. מיד לאחריו הגיעו אנטון קדיק, מקרוספיט חיפה, ב-5:58, ואולג באדיאן, גם הוא מחיפה, ב-6:17.

יונה וקדיק בקרוב יעלו להתחרות בתחרות האזורית במדריד עם הקבוצות שלהם, TLV עבור יונה ו-Mad Hunters מקרוספיט חיפה עבור קדיק.

מקצה אחרון

סרגיי לצ'יקובסקי נכנס לאימון הזה מאחורה, אך פרץ במהלך האימון כדי לאסוף את המקום הראשון והוא הגבר היחיד שניצח אימון בקטגורית הגברים השנה ואיננו דוד בן דוד. ליצ'קובסקי, כיום מקבוצת TLV, סיים אותו תוך זמן שיא של 5:01, יותר מחצי דקה מהר יותר מהזמנים שפורסמו במקצים הקודמים.

מיד לאחריו נכנס יוגב מלר, שהתפרסם עוד בשנת 2015 כשהיה לנער הראשון שהתחרה באליפות העולם. מאז הספיק להתבגר וכיום הוא מוביל את קטגורית הבוגרים, וסיים את האימון רק 6 שניות יותר מליצ'יקובסקי ב-5:07. דוד בן דוד, שאסף את כל הניצחונות בקטגוריה לאורך סוף השבוע, נכנס בדיוק שנייה אחריו, במירוץ רגלי, ב-5:08, וחברו למועדון, יל ליאור, הגיע כעשר שניות לאחר מכן, ב-5:17.

התוצאה של דוד בן דוד מיסדה אותו בתור האלוף הבלתי מעורער השנה, אך מלר וליאור החליפו ביניהם שתי תוצאות צמודות במהלך היום, והם מסיימים את הגמר והתחרות כשהם בתיקו מוחלט במקום השני הכללי.

נשים

נערות

עתליה נקר סגרה לעצמה ניצחון אחד אחרון לסוף השבוע והכתירה את עצמה בתור המלכה הבלתי מעורערת של הקטגוריה. עם 4 מקומות ראשונים לאורך יומיים, ונפילה אחת למקום הרביעי, נקר מסיימת את התחרות לאחר שהיא לא שחררה את המקום הראשון מאז אחר הצהריים של אתמול עם 8 נקודות בלבד. אחריה מסיימת לי יושפה, מקרוספיט הזאבים, שנכנסה לתחרות מהמקום הראשון, אך שמרה על המקום השני לאורך יומיים, והיא מסיימת עם 12 נקודות מצטברות.

פודיום מקצה נערות:

  1. עתליה נקר
  2. לי יושפה
  3. גאיה גרנות

מאסטריות 40+

נינה פקרמן אולי נכנסה לקטגוריה הזאת בתור האנדרדוג, אבל עולם אל תזלזלו בה – אשת הברזל אולי לא ניצחה את האימון והראתה חור אחת שיש לה בצורת המאסל אפ על טבעות, אבל עדיין הצליחה להלחם על כל חזרה ולאסוף את המקום השני לאימון. ליאת אבהרמי וסאלי וונג באו מיד אחריה.

מאסטריות 40+:

  1. נינה פקרמן
  2. ליאת אברהמי
  3. סאלי וונג

מאסטריות 35-39

לאורך האימון התרחש קרב צמוד בין הילה שאשא לרוני קדם, כאשר קדם לא הייתה יעילה במאסל אפ באותה מידה כמו שאשא, שהניעה את החזרות שלה במהירות וביעילות. שאשא סיימה את האימון תוך 5:11, בעוד שקדם המשיכה להאבק לאורך 7:19, ובכך מיסדו את לוח התוצאות במקום הראשון והשני, בהתאמה. זה היה הניצחון השני של שאשא בתחרות, כאשר לקדם היו שלושה מקומות ראשונים, והן צמודות בפסגה עם 8 לעומת 9 נקודות מצטברות.

פודיום מאסטריות 35-39:

  1. הילה שאשא
  2. רוני קדם
  3. מורן שאשא

נשים 18-35

פודיום מקצה הנשים 18-35:

  1. ניקול פטל
  2. אור כהן
  3. עמר צורי

מקצה ראשון

שיר יהב מקרוספיט נתניה אולי נכנסה לאימון מהמקצה הראשון, אך העבודה המתודית והקבועה שלה הובילה אותי להיות המנצחת במקצה. עם זמן של 7:29, אף אחת לא הצליחה אפילו להתקרב אליה, והיא קבעה את הזמן שהמקצים המאוחרים יותר יצטרכו לנצח.

מקצה שני

אף מתחרה לא הצליחה לסיים את האימון במקצה השני, דבר שהוביל לכך שהתוצאה של יהב עדיין עומדת בעינה, בעוד שהרבה מהמתחרות יושבות על הטבעות ומנסות לאסוף חזרות ונאבקות על כל אחת ואחת. מובילת המקצה הייתה תמר לגמן בת ה-18, מקרוספיט קרית גת, שהתחילה את התחרות במקצה האחרון והצליחה לאסוף תוצאות אשר קידמו אתה כמעט עד המקצה האחרון בגמר. לגמן הייתה במרחק חזרות בודדות מסיום האימון, כשהיא כמעט מסיימת את סט הת'ראסטרים הארוך של 21 החזרות.

מקצה אחרון

ניקי פטל היא המלכה הבלתי מעורערת בשנה השנייה ברציפות. לאורך האימון היא עבדה לצד אור כהן, כשהן דוחפות אחת את השנייה אך פטל שמרה על ההובלה. בסט האחרון של המאסל אפ, פטל הצליחה לסגור שלוש חזרות רצוף, בעוד שכהן הגיעה לכשל והייתה צריכה להתאפס, דבר שאפשר לפטל לרוץ אל קו הסיום בתוך 4:28 שניות. כהן הצטרפה אליה כעשרים שניות לאחר מכן כדי לאסוף את המקום השני באימון – והכללי.

ולריה קדיק, מקרוספיט חיפה, הצליחה להגיע למקום שלישי לאחר שתי המובילות, התוצאה הטובה ביותר שלה לאורך כל סוף השבוע, דבר שיקדם אותה בלוח התוצאות הכללי.

_____

תודה שעקבתם אחרי הסיקור שלנו עבור ה-RFA 2018 ותודה לחברת סאלספורט שבזכותה התחרות קמה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X