Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

קטגוריית המאסטרים במשחקי ה-RFA עברה מספר שינויים עם השנים ורק משנה שעברה "קיבלה צורה" אמיתית עם פתיחת מקצי מאסטרים חדשים. השנה במיוחד, יש לנו מספר מעברים מעניינים מקטגוריית היחידים למאסטרים הצעירים (35-39) שכדאי לכם להכיר.

אסי בילדוסולה

השנה אסי חזר לכותרות ובגדול. בגיל 36, הגבר בעל הכושר הגופני הטוב ביותר לשנת 2014 נכנס לקטגוריית המאסטרים הצעירים כשהוא קוטף את המקום הראשון אופן בקטגוריה וה-12 הכללי. כשעיניו נשואות לפודיום, אין ספק שהקרב יהיה מעניין. אסי שהספיק בשנה האחרונה להקים מועדון משלו בכרמיה (JustFit), לקח את המקום החמישי בתחרות ה-European Chmapionship, התחרה ראש בראש נגד רם דובר באירוע שלנו ב-18.3 במודיעין ויטוס עם הקבוצה של קרוספיט וייט סיטי להתחרות בתחרות האיזורית במדריד בתחילת יוני. אסי מגיע מוכן למלחמה.

A post shared by Esi (@esibildosola) on

קובי נמרוד

קובי בן ה-37 מקרוספיט הרצליה יתחרה השנה בפעם החמישית ב-RFA ולראשונה בקטגוריית המאסטרים. בשנת 2016 נאלץ לפרוש בעקבות פציעת קרסול לאחר מקצה ה-Beast וב-2017 כשלושה ימים לפני התחרות פרש עקב דלקת ריאות.

קובי מגיע עם היסטוריה עשירה של עיסוק בספורט: הוא שיחק פוטבול שש שנים בקבוצת תל אביב פיונירס בליגה הישראלית, בעל חגורה שחורה באייקידו וייצג את Team Gorilla ממועדון הרצליה פעמיים בתחרות האפילייט קאפ ובשנת 2011 החליט לאתגר את עצמו והשתתף בתחרות פיתוח גוף בה לקח מקום שני בקטגוריה עד 75 ק"ג. קובי הוא גלדיאטור ותיק בזירה והשנה, אחרי שנתיים שלא היה מרוצה כלל מהמצב, הוא רעב להתחרות שוב. לתחרות הוא נכנס מהמקום השלישי בקטגוריה וה-85 הכללי.

A post shared by kobi nimrod (@fr3aka701d) on

ליהי ארד

ליהי בת ה-36 מקרוספיט קריות, התחרתה לראשונה לפני ארבע שנים. בשנת 2017 החליטה לקחת שנה הפסקה ולהתרכז במועדון, בחייה כמאמנת ובחייה האישיים. השנה היא תתחרה בפעם השלישית ב-RFA ולראשונה בקטגוריית המאסטרים. היא מאמנת כבר חמש שנים ואת הקריירה שלה התחילה בקרוספיט חיפה, שם היא למדה את כל מה שהיא יודעת בתור מתאמנת ומאמנת. היא גאה במיוחד בייצוג מהמועדון הקטן בקריות "האח הקטן של חיפה" לפי הגדרתה. לקריות יהיו השנה עוד שלושה מתחרים לצידה של ליהי.

לתחרות היא נכנסת מהמקום המכובד השני בקטגוריית המסטרים 35-39 ובדירוג ה-22 הכללי. היא מעידה שבניגוד למתחרים ומתחרות אחרים, היא לא הגיעה מרקע ספורטיבי במיוחד ומבחינתה אם הייתה תחרות באכילה מול הטלוויזיה היא הייתה זוכה באליפות הארץ: "המטרות נשארו אותן מטרות. להגיע לתחרות לתת את המקסימום בכל מקצה ולהנות".

ליהי החלה לאחרונה לאמן מתאמנים בני 70-80+ בקרוספיט וזה אחד הדברים שהיא יותר גאה בהם. היא מבטיחה לעצמה שהיא תנסה כמה שיותר להמשיך ולפתח את הקרוספיט וההתאמה של הספורט לאוכולוסייה המבוגרת.

קרדיט צילום: רן קוריס

רוני קדם

רוני בת ה-35 מקרוספיט הרצליה, התחילה את רומן שלה עם ה-RFA בשנת 2016, באותה שנה הצטרפה לצוות המתנדבים של דימרי בארגון התחרות אבל להסתכל על המתחרים מהצד לא הספיק לה, היא החליטה שהיא תעשה כל שביכולתה להתברג באופן בשנה שלאחר מכן למיקום שיאפשר לה ללבוש חולצה שיהיה כתוב עליה "מתחרה". אחרי שנה של עבודה קשה, היא הצליחה. בשנת 2017 התחרתה ב-RFA וסיימה את התחרות במקום ה-15. אך לפני כן, הספיקה לטעום קצת את טעמה של תחרות בינלאומית- משחקי אפרודיטה ביוון בשנת 2016.

רוני מגיעה עם רקע של מחול מגיל מאוד צער וזה ניכר היטב בכל תנועות הגי'מנסיטקס, היא ידועה בכך שנוח לה יותר על הידיים מאשר על הרגליים. אם אתם עוקבים אחריה באינסטגרם תראו שהיא מבלה לעיתים בקרוספיט חיפה (רוני חיפאית במקור), ובטח לא ידעתם את זה, אבל רוני מדברת סינית מנדרינית שוטף. רוני נכנסת לתחרות מהמקום ה-5 בקטגוריה באופן ו-46 כללי.

A post shared by Roni Kedem (@ronikdm) on

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X