Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הגברים נדרשים לטיפה יותר מהנשים באימון זה: עם חזרה אחת יותר בעליות הכוח, ו-3 קלוריות יותר בחתירה, הגברים תקפו את האימון הראשון לתחרות השנה.

מקצה ראשון

המקצה הראשון לרוב לא מנפק תוצאות שמחזיקו, אבל מדי פעם יש מישהו שמצליח להשאיר רושם – ארטיום דגאי מקרוספיט כפר סבא הוביל לכל אורך האימון, ולבסוף סיים אותו בזמן מטורף של 12:46.

מקצה שני

המקצה השני התאפיין בתחרות צמודה במיוחד, בהובלתו של שיר הובר, שהחזיק את ההובלה עד הסיבוב השביעי, שם הוא נתקל בהתנגדות קשה מצד עלא ניג'ם מקרוספיט נוה גנים ועמית האס מקרוספיט כפר סבא. לבסוף, היה זה האס שסיים בזמן של 13:03 וגבר על ניג'ם בפער של שלוש שניות בלבד. אך כל זה עדיין לא הצליח לעקוף את הזמן של דגאי מהסיבוב הקום, שהמשיך להיות המוביל לאחר שני מקצים. הובר לבסוף סיים את האימון בזמן של 14:03, דקה שלמה לאחר האס.

מקצה שלישי

המקצה השלישי הייתי תחרותי במיוחד, כשהמתחרים החליפו ביניהם את ההובלה לאורך כל האימון, אך גם במקצה הזה אף לא אחד הצליח לשבור את הזמן של דגאי מהסיבוב הראשון, כשהקרוב ביותר היה איתי עוזרי, שניצח את המקצה עם זמן של 13:24 – מספיק למקום הרביעי אחרי ניג'ים.

מקצה רביעי

הרצף החזק של דגאי לא החזיק את הסערה של המקצה הרביעי – כשדוד בן דוד עלה על הרחבה וחטף את המקצה בזמן שיא של 11:45. הוא השאיר אבק למקצה שלו וקטף את המקום הראשון הכללי. אחריו הגיע חברו למועדון, אמיתי צמח, עם זמן של 12:17, ותיקו על המקום השלישי בין גיל ליאור ליוגב מלר בזמן של 12:36. דגאי יאלץ להסתפק במקום החמישי, הישג יוצא דופן למתחרה שעלה במקצה הראשון.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X