Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מצחיק לחשוב כבר מדובר בסמינר מאמנים השני בארץ, בעוד שלפני מספר חודשים זה היה נראה כמו חלום הזוי שרק הלוואי שיתקיים – והנה כבר הגענו לקורס השני, ונדמה שיהיה אפילו קורס נוסף בעתיד.

כמו הקורס הקודם, גם הקורס הזה התמלא תוך שעתיים מהרגע שנפתחה ההרשמה אליו. תחילה היה מדובר בקורס של 20 משתתפים בלבד אך לאור ההתעניינות האדירה – הקורס הורחב בכדי לאפשר השתתפות של 45 איש.

כפי שבטח הנחתם, להעביר קורס ל-45 אנשים זאת משימה בכלל לא קלה ושמדובר בישראלים (זה שאנחנו קרוספיטרים לא הופך אותנו ליותר מנומסים!) זה נהיה עוד יותר מורכב. למרות זאת, זה לא מנע מהצוות המתוקתק ועמרי פלד שאירח את הקורס בבוקס שלו להעניק למשתתפים חוויה אדירה ברוח הקרוספיט.

ביום הראשון – שישי בבוקר למעשה, קמנו עם קושי מסוים ליום מלא בתכנים ותירגולים (בכל זאת… שישי בבוקר). ממש כמו באימון קרוספיט, הקורס עצמו אינטנסיבי ועמוס בתכנים ומצריך ערנות וחדות – ממליץ לכל משתתף עתידי לא להגיע עייף! עברנו על תנועות הבסיס ממש מהסקוואט הכי בסיסי שיש וגם עברנו על מה זה קרוספיט באמת במונחים מתקדמים ופשוטים להסברה בו זמנית וכן מהו כושר. את היום סגרנו באימון מפנק וכמובן, קיבלנו את השבת עם בירות. את פניו הנרגשות של דייב ליפסון (אתלט גיימס לשעבר ומדריך בקורס) שאביו הוא רב, כשאמר בעליזות "!!Shabbat Shalom" במבטא הכי האמריקאי שיש, לא ניתן לשחזר. אבל בחיי שזה היה מלבב!

ביום השני והאחרון הלו"ז שוב כלל תרגול של תנועות בסיס והרצאות מעניינות בנושא תזונה, תכנון שגרת אימונים וקאו'צינג במובן הכי בסיסי של המילה, WOD סיום קליל, וכמובן, המבחן המפחיד שעליו כולם מדברים.

לסיכום: הקורס הוא אינטנסיבי, אך מקצועי ביותר ומכיל בתוכו תכנים מעניינים שהועברו בצורה חלקה מאוד בזכות כל הגורמים המארגנים. בכל זאת, רק מאורך הקורס ניתן להסיק שבכדי לצלול לרזי האימון באמת כמו שצריך, לא די בתעודת מאמן קרוספיט ומן הסתם שראוי לרכוש חינוך נוסף. מעבר לפרטים הטכנים, העובדה שמדובר בקורס השני ועד כה הגדול ביותר שהיה בארץ, משמעותית מאוד לנו ומראה עד כמה התפתחנו וגדלנו. כן ירבו!

crossfit-community-in-israel-herzeliya-level1

LVL1SEMINARCrossfitHerzeliya-300x300

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X