Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בגביע המועדונים 2017, אל מול הנבחרת האיסלנדית בהרמת משקולות תעלה הנבחרת הישראלית המקומית לקרב ידידות בהרמת משקולות. הנבחרת הישראלית כוללת שמות מוכרים מאוד בקרב קהילת הקרוספיט הישראלית.

ככה תדעו את מי אתם מעודדים:

 hope my hustle offends the shit out of you ???? 125kg/275lbs

A post shared by Rachel (@real_deal_rachel) on

רייצ'ל הייס

הייס התחילה את המסע שלה אי שם בקרוספיט TLV, עוד בתקופה שקרוספיט לא היה מוכר כפי שהוא היום, הקהיה הישראלית הייתה רק שבריר ממה שהיא היום ושיטת הריג'יונלס עוד עבדה במתכונתה הקודמת. הייס הספיקה בתקופה הקצרה והצעירה בענף לעמוד על הפודיום באליפות ישראל ואף השתתפה בריג'יונלס ב-2014. המספרים של רייצ'ל בתחרות לא מייצגים את היכולות האמיתיות שלה: כשהסנאצ' הטוב ביותר שלה בתחרות היה 67 קילו, באליפות אירופה בשנה שעברה, לאחרונה היא עשתה דאבלים ב-68 בשבוע מנוחה.

אוקסנה זולוטריובה

זולוטריובה משמשת ביום יום בתור מאמנת הרמת המשקולות של קרוספיט חיפה ואף היא התחרתה באליפות אירופה לאחרונה, שם ביצעה סנאצ' של 70 קילו במשקל גוף 53 כשבכל כניסה להנפה – זולוטריובה שואגת.

A post shared by Sarit Kalo (@saritkalo) on

שרית קלו

קאו מתחרה המון בתקופה האחרונה כשהתחרתה באליפות אירופה בספליט באפריל האחרון, שם הצליחה לבצע סנאצ' של 72 קילו וקלין אנד ג'רק של 88. קאלו, מתחרה לרוב בקטגורית עד 63 קילו.

איגור אולשינייצקי

אולשנייצקי היה הנציג הישראלי היחיד בהרמת משקולות באולימפיאדת ריו האחרונה, שם ביצע תוצאה של 165 קילו בסנאצ' ו-207 קילו קלין אנד ג'רק. התוצאה הטובה ביותר שלו בקלין אנד ג'רק הייתה ב-2015, אבל באליפות אירופה האחרונה הוא ביצע קילו בודד פחות ממנה – 216 קילו.

Drop it like a squat. 250kg × 5 #squat #weightlifting #olylifting

A post shared by David Litvinov (@david_lifting) on

דוד ליטבינוב

ליטבינוב מוכר היטב בקהילת הקרוספיט הישראלית והינו חבר מערכת ותיק בסנאצ'ר, ומסומן על ידי הועד להשתתפות באולימפיאדת 2020. ליטבינוב, שמתחרה בקטגורית מעל 105, קבע את התוצאה הטובה ביותר שלו עם דחיקה של 202 קילו באליפות אירופה האחרונה.

01/10/17 יום ראשון

A post shared by Artur Mugurdumov (@mugurdumov1988) on

ארתור מוגורדומוב

אלוף רוסיה לשעבר שעלה לארץ נמצא בעלייה מתמדת וחזרה לכשירות שהייתה לו לפני כשנתיים. לאחר תקופה לא קצרה בארץ, מוגורדומוב מתחיל לחזור למשקלים המקוריים שלו, אלה שזיכו אותו באליפות באחת המדינות הכי תחרותיות בעולם בהרמת משקולות, כשלאחרונה הצליח ג'רק של 215 קילו.

התחרות בין נבחרת ישראל לאיסלנד תהיה כחלק מאליפות גביע מועדוני הקרוספיט 2017, שתערך במרכז הספורט של אוניברסיטת תל אביב ביום שישי, 20.10.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X