Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

האם הגיע לשכונה שחקן חדש? נדמה שלכולם כבר יש נאנו, מטקון ואפילו הנובול (NoBull) כבר מתחילות להיות די נפוצות בוקסים השונים ברחבי הארץ. אז האם יש מקום לעוד סוג נעליים בקרב הקרוספיטרים הישראלים? יצאנו לבדוק!

נראות

ה-Altra HIIT XT לא מזכירות אף נעלי קרוספיט אחרות במראה שלהן. העיצוב די מינימליסטי, שחור ברובו עם לוגו די גדול בצבע סגול או צהוב, ושאר עיטורים קטנים באותו הצבע. למרות העיצוב המינימליסטי ואולי בגללו, הנעליים מושכות לא מעט תשומת לב. כבר ביום הראשון שנעלתי אותן הייתה הרבה התעניינות והרבה אנשים החמיאו עליהן. ובאמת, השילוב של שחור עם נגיעות צבע עושה את העבודה, וגם מתאים עם הרבה צבעים אחרים.

 

התאמה ומידות

מהרגע הראשון שנועלים את הנעליים, ואפילו רק מהסתכלות עליהן, ניתן להבחין שהן שונות ממה שאנחנו רגילים עד כה. הנאנו והנובול רחבות, המטקון יחסית צרות, אך באלטרה יש שילוב של צר ורחב. ה- Toe Box רחב ומאפשר לרווח את האצבעות ו-"לאחוז" טוב בקרקע, ולעומתו מרכז הנעל צר ונותן תמיכה טובה לקשת כף הרגל. לי יש רגל רחבה ועם פלטפוס אז לקח לי זמן להתרגל לעובדה שהחלק הזה צר, אך מרגע שהתרגלתי נהניתי מהתמיכה לקשת והרגשתי יציבות מוגברת. הגפה החיצונית של הנעליים מאוד מאווררת מצד אחד, אך מרגישה מאוד חזקה ועמידה מצד שני. המידות סטנדרטיות לפי המידות באירופה.

ביצועים

כמו כל נעלי קרוספיט אחרות, גם באלטרה השתדלו ליצור נעליים שיוכלו לשרת אותנו במגוון התרגילים הרחב שיש בקרוספיט. שני תרגילי הקיצון מבחינתי הם ריצה והרמת משקולות, והנעליים עמדו בשני האתגרים בגבורה.

ריצה

הנעליים נותנות תחושת יציבות בזכות המבנה הצר באיזור הקשת, רצתי איתן שני קילומטר והרגשתי טוב מאוד. כמו כל נעלי קרוספיט אחרות, כנראה לא הייתי ממליצה לצאת איתן לריצת עשרה קילומטר, אבל בינינו – כמה קרוספיטרים יוצאים מיוזמתם לריצת עשרה קילומטר?!

הרמת משקולות

איתגרתי את הנעליים ואת עצמי בתנועה הכי מורכבת שדורשת גם הכי הרבה יציבות – סקוואט סנאץ' כמובן. הרגשתי יציבות בתפיסה ואחיזה טובה על הקרקע, גם במשקלים הגבוהים שנובעת מהרכב הסוליה העשויה גומי מיוחד שנועד לאפשר את התכונה הזו של ה-Stickiness. מי שרגיל להגבהה בעקב לא יקבל אותה פה כי הנעליים הן עם דרופ 0, אז אולי הן לא מומלצות להרמת משקולות למי שמוביליטי הקרסול שלו לוקה בחסר.

עמידות

משימוש אינטנסיבי של קרוב לחודש, נראה שהעמידות של האלטרה היא אחת התכונות הבולטות שלה. הנעליים נראת כאילו רק עכשיו הוצאתי אותן מהקופסה, גוף הנעל עדיין קשיח ויציב ואין אף חוט בולט או שפשוף.

לסיכום

האלטרה הן נעליים די שונות ממה שאנחנו רגילים עד עכשיו, לטוב ולרע. מי שלא אוהב שינויים כנראה יבחר להישאר עם המוכר והאהוב. מי שאוהב גיוון יהנה מנעליים יציבות וחזקות, עם תמיכה טובה בקשת מצד אחד, והרבה מקום לאצבעות מצד שני.
לאלטרה יש מגוון רחב של נעליים, גם נעלי ריצה שלא נבדקו במעמד זה.

ניתן להשיג את נעלי האלטרה ב-SalSport.

 

נעלי Altra HIIT XT - האם יש שחקן חדש בזירה?
נראות
התאמה ומידות
ביצועים
עמידות
אהבתי
  • נוחות מאוד ומאפשרות תמיכה בקשת
  • טובות לריצות קצרות והנפות אולימפיו
  • נראות טוב ועמידות לאורך זמן
פחות אהבתי
  • מצריך גמישות קרסול טובה
4.7Snatcher Stars

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X