Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

למטיבי הלכת שבינינו, שמוכנים לוותר על העיקרון של "שבע שעות שינה בלילה" – אירועי ההכרזה של האופן הם סוג של "ביצת הפתעה" לקרוספיטר הילדותי שבתוכנו. זה מתחיל בהרהורים לגבי להישאר ערים לבין לשים שעון לשעה שלוש לפנות בוקר – וממשיך למחשבות חרדתיות בנוגע לאיך ומתי עפים לבוקס לעשות את האימון.

הקרבות של אירועי ההכרזה, הם עוד נדבך לכיף של העונה הזאת (ומשם למעשה שאלנו את הקונספט של ה-Snatcher Invitational). עם הלידרבורד המלא של הקרוספיט התחרותי לרשותו, דייב קסטרו תמיד יודע איך ליצור זיווג תחרותי מרגש.

אז כהכנה לשישי לפנות הבוקר שיבוא עלינו לטובה, שלפנו מהבויעדם את קרבות ההכרזה הכי חזקים שהיו בהיסטויה של הקרוספיט:

2015 – מת'יו פרייזר קורא תיגר לראשונה על ריץ' פרונינג

הקרב הזה הרגיש כמו "באטמן נגד סופרמן" (רק טוב) – שני המתמודדים הכי חזקים לפודיום של 2015 התייצבו לקרב ראש בראש. מצד אחד, שועל הקרבות הותיק ריץ' פרונינג, שמגובה בקרות רוח ויכולות פייסינג עילאיות, ומצד שני – מת'יו פרייזר: טירון מלא תעוזה שבא להכתיב מחדש את סדר העולם הקרוספיטרי ולסמן את בואו של הדור התחרותי החדש.

מה שהיה עוד יותר מיוחד בקרב הזה הוא החד פעמיות שלו: זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה בה פרייזר ופרונינג יתמודדו אחד כנגד השני, ב-"אחד על אחד". הקרב הזה גם כן שימש כ-"Ground Zero" לדיון בנוג למי מבין השניים היה מנצח את הגיימס (בהנחה ששניהם היו מתחרים באותו מקצה בו-זמנית). מתסכל משהו.

הקרב עצמו היה מטריף – פרייזר פתח במהירות ועקף את פרונינג, שהאמין בכוחות הפייסינג שלו ולאט לאט צמצם את הפער ושמר על עקביות של צעד-אחר-צעד, שהובילה אותו לבחור במשקל בר-השגה בקלין אנד ג'רק (החלק השני של אימון 15.1). פרייזר, בתור טירון זועם בחר "ללכת על כל הקופה" כשבחר ללכת על קלין כבד יותר משל פרונינג, שאותו לא הצליח לדחוק. ובכך, פרונינג ניצח את האימון.

Complete as many rounds and reps as possible in 9 minutes of:
15 toes-to-bars
10 deadlifts (115 / 75 lb.)
5 snatches (115 / 75 lb.)

WORKOUT 15.1a

1-rep-max clean and jerk
6-minute time cap

2014 – בריגס מכתיבה את הקצב

האימון האחרון של 2014 לימים יהיה האימון האחרון של 2016. כן, הוא היה עד כדי כך טוב. ובמיוחד כשהציגו אותו לראשונה ב-2014 בקרב בן חמישה משתתפים: פרונינג (האלוף המעוטר), סאם בריגס (מקום ראשון ב-2013), אנני ת'וריסדוטיר (מקום ראשון ב-2011, 2012), גרהאם הולמברג (מקום ראשון ב-2010) וג'ייסון קאליפא (מסיים-פודיום עקבי). עם כל כך הרבה טאלנט במגרש אחד, די ברור שיקרה משהו מטורף, וכך היה.

כיאה לאתגר פיזי שפרונינג לוקח בו חלק, הייתם מצפים שהוא יהיה דווקא זה שיכתיב את הקצב. אבל זהו – שלא. סאם בריגס דחפה את הלהקה במורד המגרש ואפילו הובילה על פרונינג ביותר מכמה מקרים. לבסוף, הפייסינג הערמומי של פרונינג שוב הציל אותו, כשהוא מסיים כמה שניות בודדות לפני בריגס.

2016 – פרייזר גובר על פרונינג וסמית'

השנה בה פרייזר הראה לראשונה את איכויותיו האמיתיות, כשהוא גובר על פרונינג וסמית' ב-16.5. בקרב של ענקים אמיתיים, פרייזר לא הרפה ודחף את הקצב בכל רגע, כשהוא מנצח את האלוף המעוטר בפער של 40 שניות. סמית, סיים בפער של דקה שלמה מפרייזר.

2013 – בריגס נגד לבלנק

מי תיקח אימון המורכב מטראסטרים ומתח "חזה למוט" – מתעמלת הקרקע או בעלת המנוע האירובי החזק ביותר בענף? אימון 13.5 ענה על השאלה הזאת, עם קרב צמוד בין קמיל לבלנק-בזינט וסאם בריגס.

באימון שרק מוסיף להתארך, נוכחנו לראות את יכולות התעמלות-הקרקע של קמיל כשהיא ולה למגרש כנגד סאם בריגס, שתיקח את התחרות של אותה שנה ותסיים בתור האישה בעלת הכושר הגופני הטוב ביותר לשנת 2013. קמיל "משכה" את האימון ל-244 חזרות – זאת אומרת, 12 דקות של סבל צרוף, בעוד שבריגס עצרה ב-175 חזרות, במרחק של 5 חזרות מהתחנה הבאה באימון.

Complete as many rounds and reps as possible in 4 minutes of:
65 pound Thruster, 15 reps
15 Chest to bar Pull-ups

If 90 reps (3 rounds) are completed in under 4 minutes, time extends to 8 minutes.
If 180 reps (6 rounds) are completed in under 8 minutes, time extends to 12 minutes.
If 270 reps (9 rounds) are completed in under 12 minutes, time extends to 16 minutes.
Etc.

והשנה

אירוע ההכרז של 18.1 יקרה הפעם בברזיל, שם יתחרו אחת כנגד השניה קריסטין הולטה (אלופת המרידיאן 2017) וסאם בריגס. כמו כן, אם להישאר עד שלוש בלילה לא יספיק לכם, או שפשוט בא לכם אירוע קהילתי מגניב – אנחנו נדאג לכם עם ארבע קרבות שישודרו ביוטיוב בשידור חי במסגרת ה-Snatcher Invitational. והשבוע: הקרב הגדול בחיפה באירוח קרוספיט חיפה ובחסות Reebok, Rocktape, MyProtein Salsport והמקום של אבא.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X