Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

18.4 אולי סידר לכולנו מחדש את החוליות בגב, אבל גם את המיקומים על לוח התוצאות.

בעולם

את המקום הראשון העולמי לקח אוסטין מליאולו, מתחרה הגיימס הותיק שעבר בשנה שעברה להתחרות בקבוצה, סיים את האימון ב-6:02. נאמר על מליאולו בעבר שהוא טוב במיוחד בדדליפט בגלל הידיים הארוכות שלו, דבר שככל הנראה לא הפריע לו במהלך ה- HSPU או ההליכה על הידיים. מליאולו מוביל על התוצאה הבאה בתור בכחצי דקה.

מאט פרייזר, שבעבר נפל באימוני דדליפט ולמעשה דדליפט היה החולשה העיקרית שלו בגיימס (סולם הדדליפט ב-2016), סיים את האימון בזמן של 6:39, מספיק טוב בשביל המקום החמישי בעולם, ובכך שמר על ההובלה הכללית שלו. הוא שומר על כס המלכות במום הראשון עם פער של 300 נקודות (!!!) מאלכס ויניו. להזכירכם, גם ב- 2017 הוא אמר שהוא בכלל לא היה מוכן והוא לא תכנן לזכות באופן.

בנשים, זו אלופת העולם משנת 2011-2012 והמקום השלישי על הפודיום משנה שעברה, אנני ת'וריסדוטיר, שלקחה את המקום הראשון עם זמן של 5:34 התוצאה הזו מיקמה אותה בנוחות במקום הרביעי הכללי.
את המקום הראשון על הלידרבורד תופסת קאסידי לאנס-מקוורת'ר, מתחרת גיימס ותיקה שבעברה לא עשתה רעש גדול מדי – אבל מסתמן שהיא הולכת לזכות באופן השנה, כשכיום היא מובילה על חביבת הקהל, קארה סאונדרס (לשעבר ווב) ב- 12 נקודות.

רם דובר ב-YNET

בארץ

רם דובר, האלוף הבלתי מעורער של השנים האחרונות עובר אופן לא פשוט, כשהוא רק יצא מניתוח נוסף בברך לפני מספר חודשים. באימון הזה הוא לקח את המקום הראשון לאחר שסיים את כל החזרות תוך 8:21.

"היה סבבה, זה תרגילים שאני אוהב. ידעתי שאני יכול לשפר אחרי הפעם הראשונה. גם ב-RFA הייתי טוב בזה.
פגשתי את זה בריג'יונלס ב-2012, ולא הצלחתי אותו אז הפכתי את זה לחוזקה".

דובר כעת יושב במקום השישי הכללי, עם 59 נקודות. בראש הטבלה יושב דניאל שרבקוב, עם 15 נקודות כלליות, לאחר שסיים רק 4 מתוך 9 הדדליפטים האחרונים.

ניקי פטל, אלופת ה-RFA משנה שעברה, הייתה לאישה היחידה בישראל שסיימה את האימון עם זמן של 8:48.

"אני ממש מרוצה ממה שעשיתי עד כה, אבל הייתי נורא מתוסכלת מהביצוע שלי באימון של 18.3, הדאבלאנדרס הפילו אותי. באימון הזה, עצרתי בפעם הראשונה כי קיבלתי יותר מדי פסילות, אז הייתי צריכה לסדר מחדש את האופן בו אני עומדת על הקיר. הדד ליפטים לא היו לי כבדים, וסיימתי את החלק הראשון תוך 3 דקות בערך".

פטל נמצאת כיום במקום הראשון בארץ ובמקום ה-17 אך די בטוח להשאר בחתך האיזורי לתחרות במרידיאן. במקום השני אחרי פטל יושבת אור כהן, שחסרה מקטע בודד של הליכת ידיים כדי לסיים את האימון והיא יושבת במקום השלישי הכללי באר.

קבוצות

כל ארבע הקבוצות נמצאות בצורה די בטוחה בתוך חתך הריג'יונלס, כשהקבוצה האחרונה היא Team Crash של אטאקאשאקה קרוספיט שיושבת במקום ה-12 עם 63 נקודות. קראש הצליחו להגיע למקום השישי באפריקה עם התוצאה שלהם, וזה המיקום הכי טוב שלהם עד כה. הניקוד הגבוה ביותר היה של קרוספיט וויט סיטי, שקטפו את המקום השלישי באפריקה.

נוער

רון צור, בן ה- 16 מקרוספיט הזאבים, סיים את האימון עם 8 חזרות של דדליפט מתוך הסט של ה-15 הכבדים, דבר שהעניק לו את המקום ה-22 באימון בעולם. צור כיום יושב במקום ה-6 בעולם, כשהיה לו אופן מאוד אחיד ויעיל והוא מסומן גם השנה לעלות לגיימס אם ימשיך בקצב הזה.

עומר למדן, הצעיר ממנו ומתחרה בקטגורית ה-14-15, היה פחות אחיד והוא יושב כרגע במקום ה-25 הכללי העולמי כשחסרים לו רק שני מקטעי הליכת ידיים כדי לסיים את האימון.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X