Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

האימון האחרון של האופן הוא תמיד אחד כואב. לא כאב נוסטלגי, שאתה לא רוצה שהתקופה הזאת תגמר, אלא אימון שדורש ממך לדחוף את סף הכאב שלך: לשהות בתוכו, להכיר את התחושה ולנסות להנות ממנה. הוא תמיד על זמן, כי הדרך הכי מהירה לגרום לאנשים להכאיב לעצמם יותר, היא לומר להם שזה ימשיך עד שתסיים… וזה תמיד כולל ת'ראסטרים.

למרות התחזיות המוקדמות שטענו כי האימון הזה שייך לג'וש ברידג'ס, תמיד ניתן לסמוך על האלוף שיצליח לעשות את המהפך. ברידג'ס היה הימור די בטוח: נפח העבודה שלו לא נופל מאף אחד, היכולת שלו לסבול היא יחידה במינה והמנופים שלו קצרי מספיק כך שהוא יוכל לחסוך זמן במהלך חזרות הת'ראסטרים. אבל מאט פרייז'ר הצליח בכל זאת לשלוף נצחון נוסף מהכובע, וסיים את האימון תוך 6:24 שניות, לעומת ברידג'ס שסיים אותו 19 שניות לאט יותר עם 6:43. האלוף לשעבר, ריצ' פרונינג, סיים אותו תוך 7:28, דבר שזיכה אותו בדירוג הנמוך ביותר בו הוא סיים אימון אופן אי פעם, במקום ה-307.

Matthew Fraser CrossFit Games Champion

בצד הנשי, טרם אישור תוצאות האמת, ניצבת במקום הראשון ל-17.5 מדיסון מילר, בת 27 לא ידועה מפון קליפורניה. מילר הצליחה לסיים את האימון תוך 6:16 דקות בלבד. לא ידוע אם התוצאה של מילר עומדת בבחינת הסטנדרטים עדיין, אבל שאר התוצאות שלה לא קרובות בכלל למהירות הלא סבירה בה היא סיימה את האימון הזה, עם תוצאות שנעות בין המקום ה-300 בעולם ל-1300 בעולם. רק שנייה אחת בלבד מאחורה ניצבת אייק גליפאדוטיר, האיסלנדית מדובאי וחברת קבוצתה של ג'יימי גרין, שהצליחה לסיים את האימון תוך 6:17.

ובארץ?

לאחר שהתחרה ב-Snatcher Invitational בשבת שעברה, וסיים עם הזמן המטורף של רק קצת פחות מ-8 דקות, רם דובר החליט שלא מספיק לו ושהוא צריך ויכול לעשות את זה מהר יותר. הוא חזר על האימון יומיים לאחר מכן, והצליח להוריד כמעט חצי דקה מהזמן המקורי שלו וסיים עם תוצאה היסטרית של 7:24 שניות. מאחוריו ברשימה יושבים תומר שוורצמן, נער הפלא מקרוספיט TLV, שנמצא כרגע בשנת הפסקה מהמקצוע המקורי שלו כחותר אולימפי, שהצליח לסגור את האימון תוך 7:49 ובדיוק מאחוריו יושב ישראל שמלי, עם 7:53.

נטלי סובלובה באימון 17.5

בנשים הייה זו נטלי סובולבה, מקרוספיט הדר יוסף, שהציבה את הזמן הטוב ביותר במהלך האינביטיישונל עצמו ושיפרה אותה אחר-כך ב-2 שניות. עם תוצאה של 9:13, היא ניצבת במרחק בטוח מאוד מהמקום הבא אחריה ברשימה, חברתה למועדון, אביטל בילדוסולה, שסיימה את האימון תוך 9:50 שניות: פער של 37 שניות לטובת סובולבה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X