Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

היום בלילה ישוחרר לעולם 17.3, ואת ההכרזה יבצעו שלושה ספורטאים הפעם: מאט פרייז'ר, סקוט פאנצ'יק וקול סייגר.

First day of school picture! #MrChansClass #SayCheese @crossfitgames @crossfit #RiverWalk #SanAntonio

A post shared by Cole Sager (@colesager35) on

מאט פרייז'ר

האלוף משנת 2016 סוף סוף יזכה להשתתף בהכרזת אופן כשהוא עוטה עליו את חגורת הנצחון. אחרי שנתיים ברציפות במקום השני: ב-2014 לריצ' פרונינג וב-2015 בפספוס צמוד לבן סמית', פרייז'ר הגיע לעונת 2017 כשהוא מוכן לשרוף את האדמה סביבו כדי לנצח. החל משליטה שלא נראתה מעולם בריג'יונלס, כשהוא ניצח חמש מתוך שבעה אימונים, ועד הגיימס שם הוא ניצח את התחרות וזכה בתואר עוד לפני שהמקצה האחרון התחיל, בפער נקודות עצום.

למרות ההצלחות שלו בזירה התחרותית, למרות שניצח את האופן ב-2015, שנה לאחר מכן הוא הגיע למקום השביעי בעולם. ייתכן כי זה היה במטרה למקסם את היכולת שלו לקראת התחרויות המהותיות יותר עבורו: הריג'יונל והגיימס.

החולשה העיקרית של פרייז'ר הייתה הדדליפט שלו, אבל כפי שסיקרנו בעבר, יכול להיות שגם החור הזה נסתם מאז.

When in Rome.. I mean Rogue. ? #thepig #metcon3 #HWPO

A post shared by Mathew Fraser (@mathewfras) on

סקוט פאנצ'יק

מי שנקרא על ידי הפרשנים בתור "האדם בעל הכושר הטוב ביותר שמעולם לא עמד על הפודיום", זה נדמה כי סקוט פאנצ'יק תמיד מפספס אותו בקצת. בכל שנה תחרותית מאז 2012, הוא ניצב במעלה הרשימה, אבל איכשהו פשוט אף פעם לא עד הסוף: גם באופן וגם בגיימס הוא מסיים תמיד בין המקום הרביעי לשישי. הפיזור שלו פשוט לא קיים, למעט השנה הראשונה שלו אותה הוא סגר במקום ה-27 באופן. גם באותה שנה, הוא היה מקום רביעי בגיימס.

הסיום הגרוע ביותר שלו בגיימס היה במקצה הראשון, שהיה ריצת שטח של 7 קילומטר. באופן הקודם, הסיום הגרוע ביותר שלו יה ב-16.1, שכלל לאנג'ים, ברפיז וצ'סט טו בר. נדמה שהכל יכול לקרות עם פאנצ'יק, אך מעולם לא היו לו אימונים שהיו לחלוטין בתחום שלו – האימון אופן היחיד שהוא ניצח היה דווקא הראשון שלו, 12.1, ולא ניצח אף לא אחד מאז. תמיד במעלה הרשימה… מעולם לא בראשה.

קול סייגר

אחד הספורטאי הכי רגשים שאי פעם התחרו בגיימס, קול סייגר הגיע לאליפות העולם בשנה שעברה בזכות שילוב של יכולת, תושיה והמון מזל: לאימון האחרון של הריג'נלס הוא הגיע כשהוא במקום התשיעי, חייב להשיג ניצחון, ובפער מהבא אחריו. הוא היה צריך שהקלפים כולם ישחקו לטובתו, אבל סייגר דאג למקסם סיכויים.

האימון היה 21-15-9 של ת'ראסטרים בשילוב עם 3-2-1 של עליות חבל. אימון מהיר, שבו כל שנייה היא קריטית. הפרשנים כבר הספידו אותו בשלב הזה, ואמרו שאין לו סיכוי להגיע לגיימס. סייגר היה רק טיפה חכם יותר מהיריבים שלו – הוא שם חתיכת מגנזיום בכיס. בזמן שהוא רץ חזרה מהסט האחרון של הת'ראסטרים שלו, הוא דחף את היד לכיס כדי לשים מגנזיום ולא ביזבז שום רגע בלטפס על החבל בפעם האחרונה. וכשנתגלו התוצאות, הוא קפץ מהמקום התשיעי והבלתי אפשרי למקום החמישי שנוסע לאליפות העולם.

בגיימס הוא סיים במיקום הטוב ביותר שלו עד היום: חמישי.

וברץ?

ביום שישי בצהריים בקרוספיט אשדוד ננהל את ה-Snatcher Invitational: The Battle at 17.3. באירוע ישתתפו ראש בראש –

דו קרב הצעירים יהיו נועם טננבאום, המפלצת בן ה-18 מאשקלון שיתחרה נגד עודד רובינשטיין, הילד מקרית גת שחזק לא פחות.

גיא פרצ'ה, מתאמנו של ישראל שאמלי, יתמודד נגד אמיתי צמח, מתאמנו של זוהר ליפקין. נוסף על חילוף המשמר, מדובר ביריבות צבאית: פרצ'ה מדובדבן לעומת צמח מגולני.

ולאד פטרטי מקרוספיט רוז וואלי יתחרה נגד מיכאל גריבה מאשדוד. פטרטי כבר הכריז: "זה באשדוד, יהיו מכות".

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X