Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

קאסטרו הפיל עלינו פצצה נוספת, והפעם היא פצצת נפח: כמויות אדירות של תנועות כתפיים, שוב ושוב ושוב ואז, ניחשתם נכון, שוב! ואז כדי שתהיה לנו "הפוגה" נכנסים דאבל אנדרס.

2RFT
100 Double Unders
20 Overhead Squats (115/80 lb or 52/36 kg)
100 Double Unders
12 Ring Muscle- Up
100 Double Unders
20 Dumbbell Snatch (50/35lb or 22.5/15 kg)
100 Double Unders
12 Bar Muscle- Up
*Time cap: 14 minutes

 

כן, אתם לא שיכורים: בהנחה ותצליחו לסיים את האימון, תעברו לא פחות מ-800 חזרות של דאבל אנדרס בלא יותר מ- 14 דקות, מלווים בתנועות טכניות כמו סנאצ'ים ומאסל אפ שונים. כל תנועה באימון הזה היא תנועה טכנית, שמכריחה את המתחרה לעבוד בצורה מבוקרת ונכונה, אחרת כל סיכוי להתקדם באימון הזה פשוט יעלם.

הראשונים שביצעו את האימון היו ניל מאדוקס וקייל קאספרבאוור, שני מתחרי גיימס ותיקים שעמדו על הפודיום בעבר ומאז הספיקו להתבגר קטגוריה ולהתחרות כמאסטרים בשלב הבא של חייהם. מאדוקס וקאספרבאוור עבדו בצורה כל כך צמודה שהם היו כמעט מסונכרנים, אך היה זה מאדוקס שהוביל את רוב האימון שיצא עם ידו על העליונה, לאחר שסיים את כל ה- OHS של הסיבוב השני בסט אחד וצבר פער על קאספרבאוור, שנאלץ לעשות הפסקות. מאדוקס הצליח לסיים את הרינג מאסל אפ בסיבוב השני ונכנס לעשר שניות אחרונות בדאבל אנדרס שאחריהם, אך גם הוא לא הצליח לסיים, דבר שמצביע שאולי לא נראה את זה קורה השנה, גם לא במתחרי העלית.

———-

ובארץ? בעוד מספר שעות נפגש כדי לראות את העלית של המתחרים בישראל נפגשים ראש בראש ב-Snatcher Invitational – הקרב 18.3, שקורה בקרוספיט מודיעין. נתראה שם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X