Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

דייב קאסטרו על האופן 2018: "אנשים צריכים לצפות ללא ידוע"

כמו כל שנה, קאסטרו מנסה להרים את ההתעסקות לקראת האופן. השלב הזה של השנה אפוף במיסתורין שמתופעל על ידי הרמזים וחצאי האמירות של קאסטרו. בקטע ראיון שפורסם אתמול – הוא אמר לצפות למשהו שונה לחלוטין השנה.

"אני חושב שאנשים חושבים שהם הבינו את הגבולות של הפורמט והאפשרויות של מה שאנחנו עושים באופן. שקיים איזשהו אזור מדומיין שבתוכו אנחנו נשארים, שכולל את כל מה שעשינו בעבר. מה שעשינו השנה זה שפשוט לקחנו את האזור המוגבל הזה, והשמדנו אותו. אנשים צריכים לצפות ללא ידוע… והבלתי צפוי".

מה זה אומר?

מן הסתם, יכול להיות שהאמירה הזאת לא אומרת כלום. בכל שנה מחדש, מתרחש איזשהו שינוי במתכונת של האופן, אם בהוספת הדאמבלים בשנה שעברה או בלאנג'ים לפני שנתיים. אז למה קאסטרו אולי מתכוון בכל זאת?

האפשרויות הבולטות ביותר, הן גם הצפויות ביותר. כולם מחכים להוספת תנועות חדשות, כמו כל שנה מחדש, כשהצפויה מביניהן היא כנראה הוספת האסולט בייק שעוד לא הופיע באופן אך מופיע באופן תדיר בתחרויות האזוריות ובאליפות העולם כבר שנים, ואופניים אפילו קיבלו מעמד מיוחד בגיימז של 2017 כשאחד המקצים היה רכיבת שטח. אפשרות אחרת היא הרחבת תנועות ההתקדמות, בין אם בהליכה טעונה כלשהי – בין אם דרך פאמר קארי או יוק, ובין אם בהליכת ידיים או דומיו.

אך כל אלו אפשרויות שעדיין נמצאות בתוך "חוקי הפורמט הישן", זה שקאסטרו מתחייב לשבור. בהינתן העובדה שקיימת גם האפשרות להפוך אימונים מסוימים לאימוני סקיילד, ייתכן וקאסטרו יבחר להשתמש בתנועות מסוימות שהפתיעו גם בגיימז, אם זה הפגבורד לפני כמה שנים או אפילו תנועות ג'ימנסטיקס מורכבות כמו Ring HSPU או אפילו HSPU חופשיים. האופן כמו תמיד יוצר הפרדה ברורה מאוד בין מה שהמתחרים העממיים מבצעים, לעומת הרמה הגבוהה ביותר.

בכל זאת, נדמה שמדובר בפער גדול מדי ומפורט מדי מכדי שניתן יהיה לשפוט אותו בצורה ברורה באמצעות וידיאו, חובה שקיימת באופן. ולכן, ייתכן והשינוי הוא שינוי מחשבתי. במקום אימונים שמאפשרים לך לדחוף כמיטב יכולתך להתמיד, נקבל אימונים שמאמצים שוב ושוב את אותה התנועה או אימונים ארוכים ומייאשים – לא בתוך מסגרת הזמן של אימונים קצרים-בינוניים. יהיה מפתיע לראות AMRAP של שעה, לדוגמה.

מה שזה לא יהיה, אנחנו נהיה שם… ונעשה את זה.

אנחנו פותחים את העונה בעוד 9 ימים בלבד, עם ה-Snatcher Invitational. האירוע הראשון בקרוספיט חיפה עם חמישה קרבות שונים, ה-23.2, בשעה 12 בצהריים. נתראה שם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X