Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הגיע הזמן שכולנו חיכינו לו, The Crossfit Open! מתחרים מכל קצוות העולם שמים גיר על הידיים ומכינים את עצמם לתחרות בפלטפורמה עולמית. אם המטרה שלכם היא לשבור שיא אישי בדדליפט, להתחרות נגד הגדולים כמו ריץ׳ פרונינג או סתם לאתגר את עצמכם – אלו עשרת הדברות המנטליות של קרוספיט:

#1: קבלו וכבדו את הלא נודע

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שלנו באימוני קרוספיט והשתתפות ב׳Open׳ זה התמודדות עם אי וודאות. ולכן, חשוב שתעבדו על היכולת שלכם להסתגל למצבים חדשים. ככל שתהיה לכם יותר אמונה ביכולתכם להסתגל לאתגרם, כך תעלה תחושת הביטחון שתאפשר לכם להיות במיטבכם.

#2: אל תהיו רעילים, תהיו מורעלים

בניגוד לדעה הרווחת, לחץ יכול להיות דבר חיובי. מעט מידי לא יביא אותנו לשיא, ויותר מידי יפגע בתפקוד שלנו. השתמשו בלחץ ככלי להוציא מעצמכם את המקסימום.

#3: הצבת מטרות ברורות

לפני כל אימון ותחרות הציבו לעצמכם מטרה ברורה. זאת יכולה להיות מטרה של הישג רצוי, כמו ״היום אני הולך להרים…״, או לגבי התהליך – ״אני רוצה להשתפר בתחום של…״

#4: מה בשליטתכם?

ספורטאים רבים מתמקדים בדברים שאינם בשליטתם: מזג האוויר, התפקוד של אחרים, לוח התוצאות… ניסיון לשלוט בדברים אלו יגרום לכם להשקיע אנרגיות במקומות שלא יובילו אתכם להצלחה ולהשגת המטרה. הקדישו כוחות והתמקדו רק במה שבשליטתכם.

#5: כוח הדמיון

מחקרים רבים מהעולם של ניורו-ביולוגיה ו-NLP מראים שהמוח אינו מבדיל בין דמיון ומציאות. לפני התחרות, תריצו לכם תרחישים בראש (עם כמה שיותר פרטים) של איך תתנהל התחרות ותדמיינו את ההצלחה שלכם.

#6: לייצר מנטרה

תיצרו ביטוי קצר שיזכיר לכם להשקיע ולהיות ממוקדים. תחזרו עליו כמה שיותר פעמים לפני ובזמן תחרות. לדוגמה: ״תן את הכל!״ או ״היום אני מנצחת!״

#7: אל תהיו עשויים מזכוכית, היו עויים מגומי

מה שמבדיל בין הספורטאי הממוצע והמצוין, זה שהממוצעים מגיבים לכישלון כזכוכית -מתנפצים לרסיסים ומאבדים את כל החלקים. המצוינים מגיבים כמו גומי- מהנפילה הם רק קופצים גבוה יותר. הישארו גמישים ותעלו לגובה.

#8: שתפו פעולה

לבד הולכים מהר, אבל ביחד הולכים רחוק. תעבדו יחד עם חבר, מאמן, או מאמן מנטלי בכל הזדמנות שאתם יכולים. עבודה משותפת תדחף את שניכם קדימה, לפעמים אחד ועוד אחד זה דווקא שלוש.

#9: אל תבואו בשביל התהילה, תבואו בשביל האהבה

מייקל ג׳ורדן האגדי נהג לומר ״For the love of the game”. למדו לאהוב את מה שאתם עושים ותתמרו לחוויה. התהילה כבר תבוא.

#10: Race Your Shadow

אל תשכחו, היריב הכי גדול שלנו הוא אנחנו, האתגר הכי גדול שלנו הוא פנימי. כל יום תשאפו להיות טובים יותר ממה שהייתם אתמול (בכל תחום). האמינו בעצמכם ובדרך שאתם הולכים ותנצחו את הצל שלכם.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X