Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

סקירת מוצר: Reebok Nano 6

סקירת מוצר: Reebok Nano 6
מחיר
גמישות
אחיזה
נוחות
עמידות
נראות
אהבנו
  • סופר-עמידה
  • נראית טוב
  • נותנת ביצועים
פחות אהבנו
  • עוד מאותו דבר (רק עם שידרוגים)
4.5ציון כולל

Reebok CrossFit Nano 6, מחיר: 549 ₪.

הקדמה

ריבוק עושים קרוספיט בפעם השישית עם הנאנו 6. סדרת נעלי הנאנו התחילה מהפכה בתחום ההנעלה לקרוספיט ולראשונה הציעה למתאמן הורסטילי נעל שתתאים לשאיפותיו הפיזיות. המטרה של הנאנו 6, כפי שצוינו על ידי ריבוק הן ליצור נעל שנראית טוב כמו הנאנו 2.0, נוחה ומתאימה לרגל כמו נאנו 4.0 ונותנת ביצועים כמו הנאנו 5.0.

בנוסף, הנאנו החדשה תוכננה להתחרות באופוזיציה שזה עתה קמה לה מחברות חדשות בשוק כמו NoBull ונייקי. השינוי בגישה לפיתוח המוצר שלהם ניכר כבר כעת ותהיו שבטוחים שגם בדגם הבא, ריבוק ייאלצו להמציא את עצמם מחדש (ואכן, השמועות אומרות שהנאנו 7 תהיה שונה לחלוטין מקודמותיה).

טכני

משקל: 310 גרם.

דרופ עקב: 4 מילימטר.

חומר: בד סינטטי מסוג Kevlar.

מבט צידי על הריבוק נאנו 6

נראות

רבים יעידו שהנעל הקודמת של ריבוק נראתה פחות טוב מהדגמים שקדמו לה, במיוחד לעומת נעלי הנאנו הראשונות שבלטו בנוף הבוקס הקרוספטרי. הנאנו 5 האחרונות היו מלאות במיתוג "קרוספיט" ותבניות מורכבות שהיו קצת קשות לעיכול להרבה מתאמנים. הנאנו 6 נראית שונה במובן הזה, כשהלוק הוא הרבה יותר פשטני – לוגו הדלתא של ריבוק מעטר את צידה החיצוני בעוד שלוגו נוסף של ריבוק קרוספיט נמצא על העקב. מלבד תבנית שנמצאת בסמוך לסוליית הנעל, אין עיטורים מוגזמים אחרים ויש לנעל מרה הרבה יותר קלאסי.

הסולייה של הנעל משנה צבע בהתאם לדגם הנעל ואפשר למצוא אותה בחאקי (כמו בתמונה), שחור, לבן, טורקיז ועוד.

התאמה ומידות

הנאנו 6 מהודקת יותר מהדגם הקודם באזור האצבעות והקרסול. הסיבה לכך טמונה גם במבנה הלשונית של הנעל, שבדגם הקודם הייתה נוטה להתקפל פנימה. הנאנו החדשה צוידה בלשונית קשיחה יותר בעלת ריפוד שלא מתקפלת באמצע אימון ומשמרת את המבנה של הנעל.

באופן כללי הבד הסינטטי ממנו עשויה הנעל – ה-Kevlar, הוא יותר רך בגרסה הזו של הנעל לעומת הקודמת לה. מה שאומר שהנעל באופן כללי מרגישה יותר "רכה" ויותר נעים לנעול אותה. הקשיחות היתרה של הנעל הייתה בעוכריה של הנאנו 5 ולכן זהו שינוי מבורך.

נעלי קרוספיט - ריבוק נאנו 6

מבחינת מידות – לכאורה אין שינוי, אם זאת, במידה וחשובה לכם התנועתיות בנעל עצמה ייתכן שתרצו לקחת חצי מידה מעלה ממה שהייתם רגילים אליו עד עכשיו (בעיקר מדגם נאנו קודם או מטקון).

למי מכם שנעזרים באביזרים אורטופדיים למינהם – הנאנו מגיעה עם רפידה נשלפת שמאפשרת לשים במקומה מדרס. בתור בעל מדרסים לא אמנם נשאר לי פחות מרחב תמרון אך לא הורגש שינוי מהותי בנוחות הלבישה של הנעל.

ביצועים

השוס הכי גדול של נעלי ריבוק בכללי והדגם החדש של הנאנו בפרט, זה בעמידות שלהן והיכולת לספק רמה גבוהה של ביצועים, הנה מה שמצאתי:

הרמת משקולות

כאן אין חדש תחת השמש. הנעל מתפקדת כמו שצריך בסקוואטים ודדליפטים למינהם. אפשר להדק אותה בקלות וליצור את הקשיחות המבנית הזאת שמסייעת להרים כבד ולהתפוצץ בהנפות. הנעל ניחנת אגב בדרופ עקב יותר גבוה – 4 מילימטר לעומת 3 בדגם הקודם. כנראה שפחות תשימו לב לזה, אבל זה אמור לתת קצת יותר חדות לתחום ההנפות למינהן.

ריצה

אני לא מאמין בלקחת נעל קרוספיט לריצה שהיא מעל 5 קילומטר. גם כאן אני נשארתי עם אותו קו. הנאנו 6 סבירות+ לריצה אבל אל תצו לניסים.

מטקונים

הנאנו 6 מרגישה קלילה כרגיל במשקל של 310 גרם (מידה 45). היא עובדת מצוין עם תרגילים נפיצים כדוגמת Box Jumps וברפיז ונוח מאוד להתאמן איתה במטקונים.

טיפוסי חבל

בדומה לנאנו 5, הנאנו 6 ממוגנת מטיפוסי חבל ברמת הסולייה התחתונה וגם העליונה באמצעות טכנולוגיית RopePro. כמו כן, התווספו חיזוקים פנימיים בתוך הנעל עצמה בשביל למנוע תקריות לא נעימות. ריבוק תמיד היו טובים במיגון הנעל וכאן הם ממשיכים לא לאכזב.

חשוב לציין שגם בדגם הזה, הסולייה מותאמת לאחיזה טובה יותר בחבל בעת טיפוסים עם רגליים.

עמידות

כאן הנאנו של ריבוק מראות במיוחד את הערך שלהן. מו בדגם ה-5,0, גם בדגם החדש נעשה שימוש ב-Kevlar בכדי להגן על הנעל (אותו חומר ממנו עשויים אפודי מגן). פלטות נופלות, חבלי טיפוס – לנאנו 6 לא מפריע שום דבר. בשונה מנעלי נייקי שנוטות להינזק בקלות (יעידו נעלי המטקון הקודמות שלי שאחרי קצת פחות משנה לא מתפקדות כמו פעם).

בנאנו 5, לאחר מספר שימושים איתרתי מספר "פרימות" של תבנית הסולייה שבקידמת הנעל לאחר מספר טיפוסים. בנאנו 6 זה כבר לא קורה ונדמה שהן נשחקות משמעותית פחות מקודמותיהן. סך הכל, הנעל מרגישה איתנה במיוחד.

לסיכום

הנאנו 6 עברה שידורג ויזואלי ניכר שהופך אותה להרבה יותר אטרקטיבית מהקודמת. במחלקת העמידות היא בולת במיוחד: בעוד שנעלי קרוספיט אחרות נוטות להתרפק במתארים שונים, הנאנו בלתי ניתנת להריסה.

במחלקת הביצועים, היא "קרוספיטרית" לחלוטין ויש לה המון להציע בתחום ההנפות והמטקונים. הנוחות שלה לעומת הדגם הקודם, השתפרה.

לסיכום – אם אתם מחפשים לקנות נעל חדשה (מחר זה הבלאק פריידי – זמן טוב!) או לעבור מנעליים של חברה אחרת, שווה לבדוק את הנאנו 6 לעומק. אחרי 6 גרסאות – נראה שריבוק למדו מה טוב לנו וידעו להחזר עטרה ליושנה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X