Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

17.4 היה אימון שתקע כל אחד במקום אחר: אם זה היה הנפח ההיסטרי של הדדליפטים שהשמידו אנשים בתחילת האימון, הוולבולס אחרי ששרפתם לעצמכם את ההאמסטרינג, או עמידת הידיים על הקיר בסטנדרט שהקשה מאוד על חלק מהמתחרים – לרבות ברוק וולס, שפסלה לא מעט חזרות על הקיר במהלך ההכרזה.

סאם בריגס הצליחה לשפר את התוצאה שלה ב-22 חזרות והייתה לאדם היחיד, גבר או אישה, שהצליחה לסיים את כל 55 הוולבולס בסיבוב השני. בשנה שעברה, בריגס לקחה מקום רביעי באימון עם 33 חזרות בוולבולס. מאחוריה יושבת שרה סיגמונדסדוטיר, ששיפרה את תוצאתה ב-12 חזרות והגיעה השנה רק שתי חזרות פחות מבריגס. האימון הקודם, 17.3, שכלל סנאצ'ים כבדים, הפיל את בריגס בדירוג בצורה משמעותית – עם המקום ה-156 בעולם, לעומת מקום ראשון ושני בשני האימונים שקדמו לו. ניצחון נוסף מחזיר אותה למעלה הטבלה והיא כרגע יושבת במקום ה-12 בעולם.

הגברים לא הגיעו רחוק מהתוצאה של בריגס – טראביס מאייר שיפר את המקום השני שלו משנה שעברה ב-15 חזרות והגיע עד ל-54 חזרות בוולבולס ואסף את הנצחון באימון זה. ריצ' פרונינג, האלוף מהשנים 2011-2014, שניצח את האימון בשנה שעברה לא הצליח לשפר את התוצאה שלו ואף ירד ב-9 חזרות וקיבל את המקום ה-22 באימון. ג'וש ברידג'ס, שהשיג בשנה שעברה את התוצאה הגבוהה ביותר עד שתוצאתו שונתה בעקבות לחץ אינטרנטי, נכנס השנה במקום הרביעי, עם 47 וולבולס בסיבוב השני.

ובארץ?

נטלי סובולבה מהדר יוסף אוספת ניצחון שני לאופן זה, לאחר שניצחה כבר את אימון 17.1, עם 14 דדליפטים בסיבוב השני. כך גברה בשתי חזרות על האלופה משנת 2016, שרון כהן, שביצעה ב-21 שניות 12 דדליפטים. סובולבה שיפרה את התוצאה שלה משנה שעברה ב-32 חזרות, שבשנה שעברה נתנה לה את המקום השלישי. "שמחתי כשראיתי את ההכרזה", היא מספרת. "עשיתי את האימון לפני חודש וידעתי שאני יכולה לסיים סיבוב." בניסיון הראשון שלה, הצליחה סובולבה להגיע ל-11 דדליפטים, והיא פחדה שהתוצאה הזאת לא טובה מספיק. "חשבתי שמלא בנות יעשו את זה, אז ממש לא חשבתי שאני אנצח פה, אבל כיף לדעת שעשיתי את ההכי טוב שלי והצלחתי". התוצאה הגבוהה ביותר משנה שעברה שייכת לסשה בסונובה מהדר יוסף, שהגיעה ל-53 חזרות ב-HSPU.

קרדיט צילום: קרבון גריפ.

בגברים היה זה שותפה לאימונים של סובולבה, רם דובר, שניצח את האימון בשנית ושיפר את התוצאה שלו ב-22 חזרות כדי להגיע ל-17 חזרות בוולבולס. אל המקום השני הגיע ישראל שמלי, ששיפר ב-52 חזרות והספיק לבצע שתי חזרות בוולבולס תוך 7 שניות בלבד לסוף האימון. שמלי הגיע בשנה שעברה למקום השני גם כן, בתיקו עם זוהר ליפקין עם חמש חזרות בדדליפט בסיבוב השני.

סובולבה ודובר יתחרו במוצאי שבת, 25.3, בקרוספיט הדר יוסף ב-Snatcher Invitational: The Battle at 17.5. סובולבה ודובר הם אתלטים של Carbon Grip, נותני החסות לאירוע.

משמר קבוצות

לאחר ארבעה אימונים, יושבת קבוצת Maccabeast מהדר יוסף במקום החמישי בדירוג הקבוצות באפריקה, עם 28 נקודות. מאחוריהם יושבים TLV במקום שביעי, עם 36 נקודות. קו החיתוך עובר כרגע ב-42 נקודות, כאשר כפר סבא נמצאים בתיקו במקום ה-13 עם 50 נקודות. קו החיתוך בשנה שעברה עמד על 75 נקודות לאחר חמישה אימונים. כמו כן חשוב לציין כי התוצאות הנוכחיות הן לפני הורדת היחידים שרשומים בקבוצות, והכל עוד יכול לקרות אבל אם לא יקרו תקלות מהותיות, נראה שהדר יוסף ו-TLV כמעט סגרו לעצמם את הטיסה לספרד.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X