Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אנחנו ממשיכים אחרי האופן ישירות אל תוך השלב הממיין האינטרנטי למשחקי הקרוספיט. עבור מרבית המתחרים יש לנו את התחרויות האזוריות, שיגיעו אלינו בעוד כחודש, אבל עבור קבוצות הגילאים השונות (בני נוער ומאסטרים), השלב הממיין הבא הוא ה-Online Qualifier שיתפרסם בילה שבין חמישי לשישי אצלנו, ב-19/4.

סוף השבוע הזה הולך לקבוע מי מקבוצות הגילאים השונות הולך להגיע לאליפות העולם שתתרחש בקיץ, ולאחר המשלחת הנוער מקרוספיט הזאבים במשמרת בשנה שעברה, יש לנו גם השנה כמה ציפיות למתחרים במאדיסון.

C&j 90kg @nadav9peled @itay_segal1 @roygutman_

A post shared by omer lamdan (@omer_lamdan18) on

נערים 14-15

הדמות הבולטת ביותר בקטגורית הנערים הצעירים הוא עומר למדן, גם הוא מקרוספיט הזאבים. למדן קפץ לתודעה העולמית אחרי שסיים את אימון 18.2 במקום הראשון העולמי, עם זמן של 4:07. מתאמן הקרוספיט הטרי הביא באופן תוצאות מכל אורך הלוח, בין המקום הראשון ב-18.2 ועד למקום ה-108 ב-18.3. נוסף על ההצלחה המטאורית ב-18.2, הוא גם גרף את המקום השני בעולם ב-18.5 עם 15 תראסטרים אל תוך הסיבוב ה-28.

הנפילה ב-18.3 מהווה קרוב לחצי מכמות הנקודות שהוא צבר במהלך האופן והוא סיים אותו במקום ה-23 וקרוב מאוד לתוך טווח החיתוך שיילך לגיימס. בהנחה והוא יצליח להשתלט על הדאבל אנדרס עד לשם, הוא אמור להצליח לעשות את הקפיצה הזו.

מאחורי למדן נמצאים אריאל טרייגרמן, בן ה-15 מרחובות ומתאמן בקרוספיט וייצמן, שמדורג במקום ה-31. טרייגרמן סבל משתי מכות עיקריות בלוח הניקוד, עם מקום 99 עולמי בקלין של 18.2A והמקום ה-93 באימון 18.4, אך שאר האימונים שלו נעו על הטווח שבין מקום עשירי למקום 23. לא הרחק ממנו נמצא גם איילון בר-גיל במקום ה-35, מקרוספיט יקנעם, ששמר על תוצאות סדירות לאורך האופן, שסבבו סביב המקום ה-50 לאימון. בר-גיל מתחרה מאוזן למדי מהבחינה זאת, ואין לו נפילות מהותיות בניקוד, אך חשוב לזכור כי גם עבור טרייגרמן וגם למדן כמה אימונים מוצלחים, יכולים להביא אותם לאליפות העולם.

עוד יתחרו בקטגוריה גיא שחר, גם הוא מהזאבים, שיושב במקום ה-95, ויונתן וקסלר, בן ה-14 מכפר סבא, שיושב במקום ה-143.

רון צור במשחקי הקרוספיט 2017

רון צור במשחקי הקרוספיט 2017

נערים 16-17

גולת הכותרת מבחינת המשלחת הישראלית כוללת את רון צור, כיום בן 16, שטס בשנה שעברה להתחרות באלפות העולם, אותה הוא סיים במקום ה-13 הכללי. הוא נכנס לתחרות השנה מהמקום ה-6, לאחר אופן מצוין שדירג אותו היטב בתוך העשיריה הכללית בישראל, ולא רק בטבלת הדירוג של הנערים. בלי אימונים יוצאי דופן – רק להיות סדיר ולתת תוצאות טובות, הביאו את צור ל-105 נקודות כלליות, עם התוצאה הטובה ביותר במקום השישי ב-18.2. הוא מסומן להיות הישראלי העיקרי שיעלה לתחרות העולמית.

מאחוריו נמצא נדב פלד, גם הוא התחרה במאדיסון בשנה שעברה, והוא יושב כרגע במקום היותר מאתגר ה-48. עיקר המתחרים הישראלים נמצאים בצפיפות רבה החל מהמקום ה-106, של רועי גוטמן, גם הוא מהזאבים.

עוד יתחרו בקטגוריה יאן סמרסקי מקוספיט רוז וואלי במקום ה-123, יואב ביתן מקרוספיט הזאבים במקום ה-126, ענוג שטורפר מקרוספיט קריית גת במקום ה-134, יותם גורן מקרוספיט הוד השרון בבמקום ה-151 וירין כחלון מקרוספיט המתכת בכרמיאל במקום ה-169.

מאסטרים

שרון כהן, אלופת המשחקים לשעבר ומקום שלישי ב-2017, עמדה שוב בקריטריון לעלות לשלב הממיין האינטרנטי, כשסיימה את האופן במקום ה-116 העולמי, אך היא לא תתחרה בו.

"אני וירון החלטנו שעד שהכתף לא חוזרת למאה אחוז, אני לא אסתכן סתם. עליתי מדירוג נמוך השנה אז גם אם יהיה לי קואליפייר מדהים, אני לא אגיע לגיימס ובגלל זה אני גם לא אתחרה ב-RFA".

כהן ביעה את האופן עם פציעת כתף חמורה שהיא מחלימה ממנה כרגע, ואנו מקווים לראות אותה על במת התחרות בעתיד ואולי אפילו בתחרות האזורית במדריד ביוני.

שרון שאולי, אלוף ישראל לקטגוריה ב-2017, גם הוא עומד בקריטריון כדי להשתתף בשלב הממיין האינטרנטי, מהמקום ה-198. אך עד כתיבת שורות אלו לא הצלחנו להשיג את תגובתו האם ישתתף בו השנה או לא. עדכון: שרון שאולי כרגע מתפנה להתמקד במשחקי ה-RFA ויגש לאימונים רק בהתאם להתאמת האימונים להכנה שלו לתחרות ה-RFA.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X