Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אנחנו נמצאי כשעה אל תוך היום השני של משחקי הקרוספיט 2017, האתלטים עברו שלושה מבחני כושר שונים והיום, האקשן מתגבר באמת. הנה סיכום זריז של מה שהיה לנו ביום הראשון, שיעזור לכם להבין מי נגד עם מי, עם הכניסה ליום התחרות השני:

נשים

טיה קלייר-טומי, מדליסטית הכסף בשנתיים האחרונות, פתחה את היום הראשון לתחרות עם נצחון גדול מאוד במקצה הסיבולתני הראשון. טומי ניצחה בשנה שעברה גם במקצה שחיית הים שהתרחש בקארסון, אז הנצחון שלה לא מפתיע מאוד. סאם בריגס, המנוע מאנגליה, סיימה את המקצה במקום השלישי, אך עלתה בטבלה לאחר שלקחה את המקום השני במקצה האופניים שהגיע אחריו. טומי, מנגד, ירדה מעט בדירוג לאריו כשהגיעה במקום השמיני. את מקצה האופניים ניצחה אלופת המרידיאן המפתיעה, קריסטין הולטה, שסיימה את היום הראשון במקום ה-7.
האימון שחתם את יום התחרות הראשון היה גרסה מוכפלת של אמנדה, אימון דגל שהופיע לראשונה בשנת 2010 ונכתב לזכרה של אתלטית המשחקים, אמנדה מילר, משנת 2009 שלא זכתה לראות את המשחקים בשנה לאחר מכן. את האמנדה הארוך (Amanda .45) ניצחה אלופת האופן משנה שעברה שמתחרה לראשונה בגיימס – ג'יימי גרין, בפער של 7 שניות על טומי.

נציין ששלוש אתלטיות נפצעו ונאלצו לפרוש מהמשחקים גם כן, במהלך יום התחרות הראשון – קמיל לבלנק בזינט, קרלין מת'יוז וצ'לסי יוז.

הנשים, לאחר היום הראשון:

1. טיה קלייר-טומי
2. סאם בריגס
3. ג'יימי גרין
4. קריסטי ארמו
5. טניל ריד-ביורלין

 

גברים

ברנט פיקובסקי התחיל את היום הראשון לתחרות בדרך היחידה שהוא מכיר – חבטת הום-ראן באימון הראשון, שכלל ריצה ושחייה. לאחר מכן, הוא המשיך בדרך האופיינית לו לא פחות – עם מקומות 12 ו-15 באימונים האחרים של היום. זאת בהמשך ישיר לשנה שעברה, בה המיקום שלו נע כל אימון בין העשיריה הראשונה לאחרונה. אחריו הגיע יונה קוסקי, מתאמנו של מיקו סאלו, שרודף אחרי הפודיום כבר מספר שנים.

את מקצה האופניים ניצח ריקי גרארד, אחיו של בן גרארד שהשתתף במשחקים בשנים קודמות. בבדיקת הזמן למסלול האופניים שנערכה ביום רביעי, גרארד הגיע במקום הראשון כשהוא עוקף דמות מוכרת בענף – מאט פרייז'ר. בדומה לבדיקת הזמנים הראשונית, פרייז'ר שוב הגיע במקום השני אחרי גרארד, ושמר על מיקומו גם באמנדה שהגיע לאחר מכן. את אמנדה ניצח רוקי חדש בתחרות היחידים, דאקוטה רייגר, שהתחרה בשנתיים האחרונות עם הקבוצה שלו – CrossFit 808.

הגברים, לאחר היום הראשון:

1. מאט פרייז'ר
2. יונה קוסקי
3. ריקי גרארד
4. ביורגבין קארל גודמנדסון
5. ברנט פיקובסקי

 

Yesterday, 17-year-old Guilherme Malheiros snatched 291 pounds, which is the heaviest recorded snatch at The CrossFit Games. Let's see if anyone steps up and beats this today.

Posted by Morning Chalk Up on Friday, 4 August 2017

 

נוער

במקצה נערות 14-15 מובילה דווין קים, הפייבוריטית בתחילת התחרות שניצחה את השלב הממיין האינטרנטי ואת האופן העולמי בקטגוריה שלה. היא מסיימת את היום הראשון עם 170 נקודות, עם מקום שני במקצה הסנאצ' ומקום שישי באימון הריצה והשחייה.

בנערים 14-15 מוביל שוב, כמו לאחר הממיין האינטרנטי, דאלין פפר. פפר לא סומן בהתחלה בתור דמות מאיימת על הפודיום, לאחר שסיים את האופן במקום החמישי, אבל השליטה המוחלטת שלו בממיין האינטרנטי מיצבה אותו מחדש. לאחר היום הראשון הוא מוביל עם 174 נקודות ומקום שני וחמישי. הוא יושב בפער של 16 נקודות מהבא אחריו, ג'יימס ספראוג.

היילי אדאמס, מקום שני בגיימס בשנה שעברה לקטגורית 14-15, התבגרה בשנה שעברה ומאז היא שלטה בקטגוריה החדשה שלה, 16-17, בצורה מוחלטת – לאחר שניצחה את האופן, היא המשיכה לנצח את הממין האינטרנטי עם מקום ראשון בשלושה מתוך ארבעת האימונים. היא מסיימת את היום הראשון במקום הראשון, אך במהרה מאחוריה נמצאת טיילור באב, בפער של 4 נקודות בלבד, כשבאב ניצחה את מקצה הסנאצ' עם הנפה של 88.5 קילו. אדמס בעצמה ניצחה את המקצה השני, אך השתיים צמודות כמעט לחלוטין.

אנג'לו דיצ'יקו, הנער הצעיר מ-CrossFit Mayhem של ריצ' פרונינג הוא הפייבוריט לנצח את קטגורית הנערים 16-17 והוא נמצא במקום הראשון לאחר היום הראשון, כשבכל היום הוא איבד 6 נקודות בלבד וניצב בראש הטבלה עם תוצאה כמעט מושלמת של 194 נקודות. זאת ההופעה השלישית של דיצ'יקו בגיימס, כשבכל אחת מהן הוא יצא עם מדליה. את ההופעה גנב גוילרמה מהליירוס הברזילאי כשניצח באימון הסנאצ' עם תוצאה מטורפת של 132 קילו.

ישראלים

גאיה צור בת ה-17, מדליסטית הכסף מאליפות ישראל 2017, מסיימת את היום הראשון במקום ה-15. צור סיימה את הממיין האינטרנטי כשהיא משפרת עמדות מהמקום ה-13 למקום ה-10.

נדב פלד ורון צור, שניהם מקטגורית הנערים 14-15, מסיימים את היום הראשון במקומות ה-18 (פלד) ו-13 (צור). צור סומן בתחילה בתור מועמד ריאלי למדליה, וייתכן שיצליח לאזן את עצמו ככל שתתארך התחרות.

יוגב מלר בן ה-17 יושב כעת בתיקו במקום השישי. מלר היה לישראלי הראשון שאי פעם התחרה בגיימס והוא נכנס לתחרות השנה במקום השלישי והמועמד לפודיום.

מאסטרים

קטגורית מאסטרים 35-39 מלאה במתחרי גיימס עבר שהתבגרו קטגוריה. לאחר היום הראשון, קייל קספרבאור, מדליסט הארד מ-2012, נמצא בראש הטבלה. כריס ספילר, הפייבוריט, יושב בתיקו במקום השישי לאחר מקצה הסנאצ'. ספילר ידוע בהיותו אתלט קטן יחסית למתחריו, ולקח באותו אימון את המקום ה-19.

בקטגורית מאסטריות 40-44, הלן הרדינג, הפייבוריטית האוסטרלית, מסיימת את היום הראשון במקום ה-11 והלא צפוי. הארדינג ניצחה בעבר את האופן והממיין האינטרנטי וסומנה בתור המנצחת הבטוחה של התחרות. במקומה, יושבת במקום הראשון ג'ן האוסר, בת 43 האמריקאית, שמובילה לאחר ניצחון במקצה הסנאצ' עם 70 קילו.

את מקצה הנשים 55-59 מובילה דונה ארמו – אמא של קריסטי ארמו, שכרגע יושבת במקום הרביעי בתחרות היחידות. ארמו מובילה על התחרות שלה כשהיא ניצחה את אימון הריצה והשחייה בזמן מהיר ב-4 דקות מהמתחרה הבאה אחריה.

 

קבוצות

בסיום היום הראשון, CrossFit Invictus, אלופי גביע המועדונים משנת 2015 נמצאים במקום הראשון לאחר נצחון במקצה המאסל אפ וסנאצ'ים ומקומות חמישי בשני האימונים הנוספים. CrossFit Mayhem נמצאים לא הרחק מאחוריהם, לאחר שלקחו את המקום הרביעי באימון הריצה והשחייה, דבר לא אופייני למייהם. הדבר מתאים לסגנון של פרונינג לאורך שנים, אז הוא הזדנב תמיד במקום השני וברגע האמת הגביר את הקצב וניצח.
הקבוצות, בסוף היום הראשון:

1. CrossFit Invictus
2. CrossFit Mayhem Freedom
3. CrossFit Fort Vancouver
4. Wasatch CrossFit
5. 12 Labors CrossFit

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X