Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אחרי יום המנוחה של התחרות, היחידים חזרו להלחם באזור המלחמה במדיסון, ויסקונסין. והנה, הגיימס המשיכו.

The Battleground

בהמשך למורשת הקושרת בין קרוספיט לעבר הצבאי של הספורט, האימון כלל סחיבת בובת פצועה, טיפוס חבל והשלמת מסלול מכשולים, בזמן שלובשים וסט. לורה הורבאת', הרוקי שמופיעה לראשונה בתחרות, הצליחה להמשיך ולהפתיע ודווקא באימון לא שגרתי גרפה לראשונה את המקום הראשון בקריירה שלה והמשיכה ללבוש את החולצה הלבנה.

בגברים, שני דמויות דומיננטיות במאט פרייז'ר ופטריק וולנר חוו נפילות לאורך מסלול המכשולים, כשוולנר אפילו נזקק לטיפול רפואי, אך לבסוף היה זה קול סייגר, הקאמבק קיד, שאסף לעצמו ניצחון ו-100 נקודות כשהאלוף החוזר, פרייז'ר, נמצא רק 13 שניות מאחוריו.

I’m excited for the next few days. @crossfitgames @reebok @reebokau

A post shared by Tia-Clair Toomey (@tiaclair1) on

Speed Clean and Jerk Ladder

סולמות מהירים של מוטות תמיד היו פופולאריים, והם חזרו לתחרות השנה, כשהמשקלים זהים אבל נוספה תנועת Overhead. באימון מקצועי שכזה ברור שהיתרון יפול בידי המתחרם החזקים והמנוסים יותר עם מוט, ואכן כך היה כשניק יורנקר לקח את המקום הראשון. יורנקר, מתחרה שידוע בכוח יוצא דופן, עקף רק במעט את ג'ארד אנדרטון, חבר נבחרת ארצות הברית בהרמת משקולות לשעבר, בשנתו הראשונה בתחרות.

בנשים, הייתה זו הרוקי, אמנדה בהרנהארט, שלקחה את המקום הראשון בשדה מוקף באלופות ומדליסטיות סביבה. בהרנהראט לקחה לפני כמה ימים את המקום הראשון בקרוספיט טוטאל, ולכן ידענו שהיא חזקה, אך היא הוכיחה זאת שוב באימון שמתבסס על מהירות וטכניקה נוסף על כך.

Fibonacci

האימון שסגר את התחרות בשנה שעברה חוזר, והפעם הוא סוגר את חציה הראשון של התחרות השנה. קטרין דיווידסדוטיר, האלופה מ-2015-2016, סבלה מכמה אימונים לא מוצלחים בתחילת התחרות, והיא הצליח לאסוף לעצמה נצחון גדול מאוד באימון הזה. רק 9 שניות אחריה, סיימה גם קארי פירס, האמריקאית הותיקה.

בגברים, היה זה מאט פרייז'ר, בנצחון הראשון שלו השנה, שסיים את הפיבונאצ'י תוך 4:54 שניות. האלוף החוזר אומנם מוביל את התחרות, אך לא בפער גדול כמו בשנים הקודמות, והנצחון הזה היה חשוב על מנת לתת לו יותר מרווח נשימה להמשך התחרות.

סוף היום

הנצחון של פרייז'ר בפיבונאצ'י הרחיק אותו מהמקום השני, לוקאס הוגברג האירופאי, שנושף בעורפו של פרייז'ר מהרגע הראשון של התחרות השנה. מאחוריהם יושב פטריק וולנר, מדליסט הכסף מ-2016 והארד מ-2017, אך הוא יושב בפער של כ-90 נקודות מפרייז'ר נכון לעכשיו.

בנשים, טיה קלייר טומי, האלופה החוזרת, הדיחה את לורה הורבאת' מהובלת התחרות, וגם היא מרחיקה את עצמה ממנה, כשהיא יושבת בפער של כ-60 נקודות ממנה. מאחוריהן יושבות כל המדליסטיות מהשנים האחרונות: אנני ת'וריסדוטיר, קטרין דיווידסדוטיר, קארה סאונדרס ושרה סיגומנדסדוטיר סוגרות עם שש המקומות הראשונים בתחרות הנשים הצפופה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X