Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

היום השלישי של התחרות מאחורינו, וטבלת הניקוד כבר מתחילה לקבל את הצורה הסופית שלה. המתחרים התמודדו עם כמה הפתעות לא צפויות, וקצת קרוספיט מוכר ופשוט.

Madison Triplus

המתחרים הוזנקו למקצה נוסף של 40 ו-40, לתחרות שחייה-חתירה-ריצה. בנשים, הייתה זו טיה קלייר טומי, שהצליחה לצבור פער על קריסטי ארמו האמריקאית שדלקה בעקבותיה במהלך הריצה. טומי הצליחה להרחיק את עצמה מארמו לקראת קו הסיום, ולבסוף ניצחה את האימון בזמן של 25:35, כחמש שניות מהיר יותר מהמתחרה שלה.

בגברים, גם שם ניצח גבר אוסטרלי – דין לינדר-לייטון, בפעם הראשונה שלו במשחקים, היה בעברו מציל בים והכיר את הגלשן. לינדר-לייטון הצליח לעקף את ברנט פיקובסקי, מדליסט הכסף משנה שעברה, ואסף לעצמו ניצחון ראשון בקריירה.

Chaos

לראשונה בתולדות התחרות, המתחרים לא ידעו מה האימון שהם עושים תוך כדי שהם עושים אותו, כשהשופט שלהם מכתיב להם הוראות בזמן שהם מבצעים את התרגילים.

בגברים, פטריק וולנר הקנדי אסף לעצמו ניצחון נוסף בתחרות, דבר שמקדם אותו במעלה הטבלה ומצמצם את הפער בינו לבין מתחריו. וולנר סיים את האימון הלא ידוע תוך 9:19, כשהבא אחריו היה סקסון פאנצ'יק, "אח של", עם 9:37.

בנשים, קטרין דיווידסדוטיר צימצמה לעצמה את הפער שהיא פתחה בימים הראשונים כשהיא אספה ניצחון נוסף באימון, וסיימה אותו תוך 8:19. מאחורה יושבת במקום השלישי האלופה הנוכחית והאישה שקטרין צריכה להביס, טיה קלייר טומי.

Bicouplet 2 & 1

ולאחר שני האימונים של הבוקר, חזרנו בערב לאימוני קרוספיט קלאסי, כשהמתחרים עברו בין תנועת מוט לתנועת מתח. ווילי ג'ורג'ס, הצרפתי שעושה את הופעתו הראשונה בתחרות השנה אסף לראשונה בקריירה שלו מאה נקודות כשהוא ניצח באימון הראשון מבין השניים. לאחר מכן, באימון השני, הוא לקח את המקום השני. בצמוד אליו נמצא מאט פרייז'ר, שאומנם לא אוסף ניצחונות, אבל מגדיל את הפער שלו מהמקום השני שוב. פרייז'ר לקח את המקום הרביעי באימון השני, בו זכה ראסמוס אנדרסן, רק פחות מ-2 שניות מהיר יותר מג'ור'ס.

בנשים, קמיל לבלנק באזינט הזכירה לכולם שהיא ניצחה את התחרות הזאת בעבר, ולקחה את הנצחון באימון הראשון, בפער של 15 שניות על קארה סאונדרס שיושבת במקום השני. לאחר מכן, לקחה לבלנק באזינט את המקום השישי, בעוד סאונדרס ניצחה אותו כשהיא גוברת על דיווידסדוטיר בשנייה אחת בלבד.

סוף יום

טיה קלייר טומי ומאט פרייז'ר שניהם יושבים עדיין בראש טבלת הניקוד שלהם, כששניהם מגדילים את הפער מהמקום השני באופן עקבי. לורה הורבאת' ההונגריה, שהובילה את התחרות בתחילתה, יושבת לאחר שלושה ימים במקום השני, כשהיא מובילה על קארה סאונדרס במקום השלישי בעשר נקודות בלבד.

בגברים, מדליסטים מהשנים האחרונות מצמצמים את הפער, כשפטריק וולנר יושב במקום השני ולוקאס הוגברג, שהיה צמוד לפרייז'ר בתחילת התחרות, מוקף כעת מאחוריו בברנט פיקובסקי וביורגבין קארל גודמנדסון, כולם עמדו על הפודיום בשלב מסוים.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X