Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הגיימס מהווים את הפסגה של הפסגה. האתלטים המובילים בעולם הולכים להתחרות אחד בשני על התואר: מי הולך להיות הגבר, האישה והצוות הטובים ביותר בעולם. נחנו ננסה לנחש מי הולכים להיות המנצחים של שנת 2017 בקטגוריות המרכזיות של התחרות.

בגברים

מאט פרייז'ר לא הולך לשום מקום.

פרייז'ר נמצא כמה וכמה רמות מעל כל התחרות שלו, אחרי שהוא ניצח בפער עצום בשנה שעברה ויכל לא לעלות בכלל לאימון האחרון של התחרות. מאז הוא לא שינה כלום – היום שלו, העונה והשנה שלו מתוכננים כדי שהוא ינצח את הגיימס. בתקופת התחרות הוא ממעיט את הקשרים שלו עם העולם, ממעט בנסיעות ומשקיע את זמנו באימונים באופן מוחלט.

יותר מזה, הוא עבד על החולשות המעטות שהיו לו, והשתפר גם בהן. למרות זאת, קרוספיט הוא מבוסס על המשחק המנטלי ובעוד שפרייז'ר חזק יותר מהשאר בתחום הזה, בניצחון שלו בשנה שעברה הוא שבר תקרת זכוכית שהראתה למתחרים שנגדו איך להיות מפוקסים עוד יותר. לכן, הפער שלו בריג'יונלס השנה היה משמעותית קטן בהשוואה לשנה שעברה ואני מעריך שהניצחון אומנם יגיע, אבל הוא לא יהיה מוחץ באותה מידה כפי שהוא היה ב-2016. בניצחון שלו בשנה שעברה הוא פתח את הדרך לעליית הרמה עבור כלל התחרות.

בנשים

סדרת הנצחונות של קטרין לא תחזור על עצמה. קטרין לא הייתה על הרדאר ב-2015, שהתמקדה כולה בשרה סיגמונדסדוטיר, שכבשה את התחרות באותה שנה והובילה לאורך כל שנת הרוקי שלה. קטרין למעשה ניצחה כששרה כשלה לחלוטין באימון האחרון של 2015, Pedal to the Metal 2. קטרין שמרה על הכוח שלה ולא ניסתה להתיש את הפגבורד, ולכן הייתה רעננה יותר והצליחה לצבור מרחק באימון האחרון. רק לאחר שהאבק התפזר הוכרזה דיווידסדוטיר בתור המנצחת.

הנצחון שלה ב-2016 היה אחר. הובלת התחרות הוחלפה לאורך כל השבוע בין דיווידסדוטיר לטיה-קלייר טומי האוסטרלית, שזכתה בשתי השנים במקום ה-2. למרות זאת, גם ב-2016 היה צורך לחכות לספירת הנקודות הסופית על מנת שניתן יהיה להכריז על המנצחת. לבסוף, דיווידסדוטיר ניצחה את טומי בפער של 11 נקודות בלבד.

סיגמונדסדוטיר הייתה לא מרוכזת ב-2016. היא מאז עזבה את המאמנים שלה, עזבה את ארץ מולדתה באיסלנד והשנה היא התאמנה באופן מוחלט עם הצוות של CrossFit Mayhem ותחת ריצ' פרונינג. היא מפוקסת הרבה יותר, דבר שניכר בהופעתה בריג'יונלס – שם היא ניצחה 3 אימונים מתוך שישה. לאורך כל סוף השבוע של התחרות היא איבדה בריג'יונלס 35 נקודות בלבד. אה, והיא גם ניצחה את האופן השנה, שזה סימן לא רע לזה שהמצב שלה השנה די מוצלח.

שמות נוספים שכדאי להזכיר: קאמיל לבלאנק-באזינט שהעלתה את מאסת האימונים שלה השנה כדי להתאים את עצמה ל"דור החדש של הקרוספיט התחרותי", ושתי מתמודדות אחרות שנתנו הופעה מרשימה בריג'יונלס: קריסטין הולטה שניצחה בדומיננטיות מפתיעה את התחרות במדריד על פני שתי אלופות עבר (אנני ת'וריסדוטיר וסאם בריגס, שדורגה בשנתיים האחרונות במקום הרביעי), וקארול-אן ריזון-טיבו הקנדית שניצחה את התחרות בניו יורק וגברה על המלכה המכהנת.

צוותים

מאז 2015, תחרות הקבוצות הולכת ונהפכת מעניינת יותר כשיותר מתחרי יחידים פרשו מזירת היחידים ובחרו להתחרות כקבוצה. השנתיים האחרונות אופיינו בדומיננטיות יוצאת דופן של CrossFit Mayhem Freedom, הקבוצה של האיש בעל הכושר הטוב ביותר בהיסטוריה – ריצ' פרונינג.

הקבוצה של מייהם ניצחו את התחרות בשנתם הראשונה ב-2015 למרות שהם בחרו להתחרות ביחד עם מתחרת מאסטרס, לורן ניל, שלא הצליחה לרוב לעמוד בקצב הנדרש והצליחו לזכות בפער זעיר של 5 נקודות בלבד. ב-2016 הצטרפה לקבוצה לינדי ברבר, מתחרת יחידים שהצטרפה במיוחד לקבוצה של מייהם וחיסלה את החולשה שניל היוותה. הניצחון היה מוחץ.

השנה מייהם החליפו את ג'יימס הוברט, חבר קבוצה אינטגרלי, בדארן האנסאקר, בן דודו של פרונינג שבמשך שנים ישב על הספסל בתור "נושא המים" של הקבוצה. האנסאקר התגלה כבעל יכולות בפני עצמו, והקבוצה ניצחה את האופן והריג'ן שלהם בצורה מוחלטת.

מאחורי מייהם ניצבת הקבוצה הבריטית – קרוספיט JST, בהובלת סטיבן פאוסט שהיה הגבר הבריטי הראשון שהגיע לגיימס.JST הבריטיים, פועלים כמו מכונה משומנת היטב, ושלטו ביד רמה בתחרות האזורית במדריד כשניצחו בפער של 40 נקודות.JST לקחו את המקום השני באופן, וזאת תהיה ההופעה הראשונה של הקבוצה בגיימס.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X