Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

והנה חמישה שבועות מתקרבים לסופם ויש לנו עכשיו את האימון האחרון לשנת 2018. לאחר הטלטלה שקאסטרו והצוות של קרוספיט העבירו את כולנו, כשבחרו לתת לקהל להחליט מה יהיה האימון, יש לנו את האימון האחרון, והוא זורק אותנו חזרה למתי שהכל התחיל.

Complete as many reps as possible in 7 minutes of:
3 thrusters
3 chest-to-bar pull-ups

Increase by 3 reps every round

לאחר הצבעת הקהל, 11.6 זכה בכ-50% מהקולות, כשהמתחרה העיקרי היה 14.2. לעומתם, 13.5, שזכה ל-7% מהקולות בלבד, היה המועדף של דייב קאסטרו. הגיוני שהוא יאהב את מה שאף אחד לא ירצה לעשות.

11.6 הוא אימון מהשנה הראשונה בה השתמשו באופן בתור ממיין לקראת התחרויות המקומיות – Sectionals – שלב נוסף לפני התחרות האזורית שנוצרו מאז, והיה האימון האחרון שסגר את תקופת האופן הראשונה. זו הייתה השנה היחידה בה היו שישה אימון לפני שעברנו לחמישה שבועות, והוא היה האימון החוזר הראשון כשסגר את עונת 2012 בתור 12.5.

הקרב המשולש שהתחולל באיסלנד, בירת הקרוספיט שמחוץ לארה"ב, כלל את גיבורות העל המקומיות: אנני ת'וריסדוטיר, האלופה משנת 2011-2012, שהיו לה מאז מספר שנים קשות עד שזכתה במקום השלישי וחזרה לפודיום ב-2017, התחרתה נגד קטרין דיווידסדוטיר, גם יא ניצחה את הגיימס במשך שנתיים ברציפות ב-2015-2016 ושרה סיגמונדסדוטיר, האיסלנדית החזקה ביותר שעוד לא עמדה בראש הפודיום. שלושתן מכוונות לנצח את התחרות השנה.

בעוד שהיה נדמה בתחילת ההכרזה שת'וריסדוטיר פתחה מהר מדי, היא הצליחה לשמור על המרחק שלה משאר הבנות בכך ששמרה על האנרגיה בהפסקות מדודות ולא סטים גדולים מדי ברגע שהאימון התקדם. לבסוף, שלושת הבנות התחיל את הת'ראסטרים של הסיבוב ה-24, אך ת'וריסדוטיר הצליחה לשמור על המרחק שלה מהן וניצחה את שתיהן בחזרות ספורות וסיימה באותו "חיוך אנני" מוכר.

ת'וריסדוטיר הכריזה שהיא לא תבצע את האימון שוב, ושזה מרגיש כמו לעשות פראן פעמיים. "אבל תזכרו… אתם בחרתם את זה!".

———–

אנחנו נחגוג את 18.5 באירוע האחרון לעונת האופן ב-Snatcher Invitational בקרוספיט נמל – במוצאי שבת ה-24.3, עם כמה קרבות מעניינים במיוחד. נתראה שם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X