Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

משחקי הקרוספיט מתחילים עוד שעות ספורות. בשביל להקל על חווית הצפייה – אספנו את רשימת האתלטים הבאה שמחילה כמה שמות מעניינים ומבטיחים ובתקווה תעזור לכם להכיר דם חדש שעלה לגיימס.

1. CrossFit JST

סיפרנו עליהם במהלך מוקדמות משחקי הקרוספיט במרידיאן, והם השאירו רושם כזה חזק שקשה לא להזכיר אותם. JST הינה הקבוצה הראשונה של קרוספיטרים בריטים שעולה לגיימס והם עשו זאת בתעוזה רבה שבוודאי תסייע להם לתת שואו בגיימס, שאליהם הם מגיעים במקום השישי המכובד. לא אשכח את רוח הלחימה המטורפת שליוותה אותם, לפני ואחרי כל מקצה במוקדמות.

2. ג'יימי גרין

A post shared by Jamie Greene (@jgreenewod) on

ג'יימי היא נצר למועדון CrossFit Yas מאבו-דאבי, שידועים בזכות קוצת האתלטים שהם שלחו מספר שנים ברציפות להתחרות בסצנה. ג'יימי לקחה חלק בפעילות הקבוצה ועלתה איתם לגיימס בשנה שעברה, למרות שזכתה באופן. השנה ג'יימי בשלה, במקצה היחידים וניחנת ברגע מעולם התעמלות הקרקע ואף ספורט הרוגבי, שיעזרו לה לעבור את מבחן הכושר הקשה בעולם. ג'יימי עלתה לגיימס במקום ה-30.

3. ברנט פיקוואסקי

A post shared by Brent Fikowski (@fikowski) on

ברנט פיקאווסקי הקנדי, או ה-"פרופסור" הוא המשתפר האולטימטיבי של משחקי הקרוספיט בשנים האחרונות. במשחקים האחרנים (והראשונים שלו) הוא סיים במקום השישי המכובד ולמרות העובדה שהוא אחד מהאתלטים היותר גבוהים בספורט (ברנט מתנשא לגובה של 1.88). הוא גם אחד מהאתלטים היחידים, שעוסקים בעבודה משרדית גרידא (ברנט מעביר את רוב היום בתור אחראי פיננסיים בחברת שיווק דיגיטלי).

4. קריסטי ארמו

Saturday fun‼️???????? #crossfitgames #columbusohio #westsidebarbell #nobullproject @specialstrengths

A post shared by Kristi Eramo (@kristi_eramo29) on

קריסטי פתחה שנת הטירונות שלה בגיימס בשנה שעברה עם סיום במקום החמישי (!). היא מגיעה למשחקים מעולם הסיבולת והשחייה. מעניין לראות אם היא תפתח עקביות לאורך הימים ותפתיע עם פודיום במשחקים השנה.

5. ג'יימס ניוברי

A post shared by James Newbury (@jamesnewbury) on

לקח לג'יימס ניוברי האוסטרלי, "רק" 5 שנים של תחרויות גב-אל-גב, בכדי להעפיל אל הגיימס. אם הוא עדיין פה, זה סימן שהוא רציני, ממש רציני. בשנה האחרונה הוא הספיק בנוסף להעפלה, להתחרות בגרסה האוסטרלית ל-Ninja Warrior וכן לזכות בתואר הגבר האוסטרלי החזק ביותר באופן.

6. טיה קלייר-טומי

טיה האוסטרלית, היא לא רק ספורטאית קרוספיט מרשימה אלא גם הראשונה שהגיעה להתחרות בהרמת משקולות בזכות ההצלחה שלה בתחום, בתוך הקרוספיט. בשנה שעברה טיה סיימה במקום השני והפתיעה רבים ובוודאי שיש לה כעת רעב חוזר לסיים את המלאכה ולקחת את המקום הראשון. נזכיר לכם שאכן, טיה הייתה ממרחק נקודות ספורות מהמקום הראשון ויא כנראה האופוזיציה המרכזית לקטרין דוידסדוטיר, האישה בעלת הכושר הגופני הטוב ביותר בעולם.

7. זאק קארצ'די

זאק קארצ'די הוא מתחרה חדש יחסית בגיימס, שהופיע לראשונה ב-2016 והצליח לגבור על מקצה לוח הטיפוס בגבורה ואפילו יותר מהר ממת'יו פרייזר, הגבר בעל הכושר הגופני הטוב ביותר בעולם. זאק הוא "מפלצת נפח" שמתאמנת עם ותיק המשחקים ג'ייקוב הפנר ומגיע מעולם הפוטבול. המאמן שלו העיד שהוא לא האתלט הכי כשרוני שהגיע אליו לבוקס, אבל בהחלט האתלט שעובד הכי קשה. ובכן, נראה שהעבודה שלו השתלמה – זאק הוא על הראדר.

8. קריסטין הולטה

A post shared by Kristin Holte (@holtekristin) on

קריסטין הולטה היא אלופת מוקדמות משחקי הקרוספיט 2017 במרידיאן. במילים אחרות: היא גברה על סאם בריגס, אנני ת'וריסדוטיר וג'יימי גרין (המוזכרת לעיל). הביצועים שלה בסצנת הקרוספיט משתפרים עם הזמן, עם סיום בשנת 2016 במקום ה-12 במשחקים. עם רוח גבית מכיוון הריג'יונלס והצהרה ענקית כתוצאה מהניצחון על שמות גדולים במרידיאן, קריסטין תנחת ברכות במדיסון.

9. הזאבים הצעירים

יוגב מלר, גאיה צור, רון צור ונדב פלד – ארבעה (!) אתלטים צעירים ישראלים, במקצה הנוער של הגיימס. תצפו בהם, תריעו להם, הם צריכים את זה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X