Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

טוני באדינג, לשעבר דירקטור המדיה של Crossfit HQ, יצא בהודעה שהוא פורש מתפקידו. ולא סתם פורש – בכוונתו להקים ליגה לאתלטים שייתחרו בספורט פונקציונלי מחוץ לקרוספיט, בקבוצות שייקבעו עפ"י ערים בארה"ב, שייהנו מספונסרים, מאמנים וכל שאר הירקות שאליהם אנו רגילים מענפי ספורט אחרים (משחקי כדור למיניהם).

מה בתכנון? הליגה תשודר בערוצי טלויזיה פופולרים, ותציג צוותים של 8 אנשים (4 נשים ו-4 גברים) שיתמודדו בתחרויות קבוצתיות ראש בראש מול קבוצות אחרות. הקבוצות יהיו באחזקה פרטית, והאתלטים בהן יקבלו תשלום מהן ממש כמו בכדורגל. התחרויות יהיו באורך של שעתיים ויכללו אתגרים שמעבר לכושר גופני יצריכו תכנון וגמישות מצד הצוותים ויהיו אלמנטים מוכרים מעולם משחקי הקבוצה כמו חילופים ומבנים. כל זה יתבצע תחת המטרייה של חברת Stalwart Sports & Entertainment בבעלותו של טוני. עפ"י לוח הזמנים הנוכחי אנחנו ככל הנראה נצפה בתחרות הראשונה בחודש אוגוסט 14'.

אלה חדשות מרעישות למדי לספורט כולו – אמנם כבר ידענו את משחקי הקרוספיט, אך פעם ראשונה נראה את הפורמט של תחרויות הצוותים מתבצע מחוץ לשליטה של חברת Crossfit ובאופן שניתן לשווק להמונים. בנוסף, זאת אומרת שנראה בארה"ב אתלטים מקצועיים שעוסקים בכושר פונקציונלי שלא במסגרת משחקי הקרוספיט, שלמעשה עד כה היו המסגרת העיקרית בה היה רווחי וכדאי להתחרות, ונראה קבוצות מגוונת מרחבי ארה"ב.

כולנו יודעים את התשובה, אבל בכל זאת קשה לא לתהות האם נראה עוד כמה שנים את "נמרי תל אביב" נגד "גורילות הרצליה" בקרב ראש בראש…  "naah".

בכל מקרה, אין ספק שמעניין מאוד לראות להיכן זה יתפתח, ואיך זה ישפיע על הספורט ברמה העולמית.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X