Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בסוף השבוע האחרון, אסי בילדוסולה, מתחרה RFA ותיק ובעלים של JustFit Karmia (כרמיה), סיים במקום החמישי ב-European Championship 2018.

אסי הוא הגבר בעל הכושר הגופני הטוב ביותר לשנת 2014 ומתחרה Snatcher Invitational. אסי מגיע מרקע אירובי עשיר עם ניסיון אתלטי בכדורגל, כדורסל, שחייה וטניס.

התחרות שנערכה בלונדון, הפגישה בין כ-500 מתמודדים ומתמודדות על תואר אליפות אירופה (לא רשמי) ביום תחרויות אחד ויחיד.

בתור בן 35, אסי לראשונה התחרה בקטגוריית המאסטרים מול שמות מובילים מסצנת הקרוספיט האירופאית וגבר על רבים מהם. שריקת הפתיחה של התחרות באה יחד עם "Fran" מתיש, בעוד שהתחרות הסתיימה עם וריאציה מהירה של "Amanda", עם וולבלים במקום מאסלאפים.

"החלטתי להתחרות בתחרות זאת מכוון שאז בזמנו אני ורם (דובר) התאמנו יחד והוא הציע לי להירשם אז זרמתי עם הרעיון, עשינו יחד את המוקדמות כדי להתקבל לתחרות ושנינו התקבלנו. הייתי מאוד מרוצה מההישג וקיבלתי מוטיבציה להתחרות ולטוס".

"הקרוספיט בעולם נהיה משהו מפחיד מבחינת היכולת הכללית של האתלטים. מדהים לראות את הרמה עולה ועולה כל שנה. הארגון של התחרות היה פנטסטי ומקצועי, שופטים מנוסים באו מכל העולם לשפוט, ציוד ברמה גבוהה ספונסרים וכמובן שהאתלטים הטובים באירופה הגיעו גם כן".

על המתחרים שנכחו בתחרות סיפר: "ממה שחקרתי, הרוב הגדול של האתלטים מתאמנים באופן תחרותי בין 3-4 פעמים ביום עם יום חופש אחד בשבוע, ולכולם מטרות להצליח וכולם נראים סופר נחושים".

"אני חושב שהרמה בארץ גם עלתה מדרגה בשנים האחרונות ויש לנו אתלטים טובים שגם יכולים להצליח ברמה העולמית אם יהיה להם את התנאים המתאימים לאימון".

עם יותר מ-4 שנות ניסיון תחת חגורותו, האלוף לשעבר וותיק הקרבות לא מראה סימני עצירה: "ספורט ובמיוחד קרוספיט הם חלק מהחיים שלי כרגע, אני מתאמן המון במועדון שלי, ובד בעיקר על החולשות שלי ומנסה להשתפר כל שנה. להתחרות זה חלק חשוב מאוד לנסיון ולהתקדמות האישית שלי – אמשיך להתחרות כל עוד אני יכול!".

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X