Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

פתיחת קטגוריות הנערים בשנת 2015 הייתה סימן דרך בקרוספיט התחרותי, ובפרט בקרוספיט התחרותי בישראל ששלח לראשונה נציג ישראלי לגיימס – יוגב מלר מקרוספיט הזאבים, שהיה באותה שנה בן 15 בלבד. מאז עברו שנתיים, ומספר הצעירים המתאמנים הלך וגדל. נוסף על קטגוריות הנערים והנערות, הצטרפה השנה קטגורית מאסטרס חדשה: 35-39. בעקבות עליית המתחרים הצעירים, הם מצטרפים השנה לתחרות נוספת לאחר האופן – ה-200 הראשונים בעולם מכל קטגוריה יקבלו זימון להשתתף באונליין קואליפייר, האתגר הממיין הנוסף לגיימס. ה-20 הטובים ביותר בעולם לאחר הקואליפייר, יזומנו לאליפות העולם.

לאחר שני אימוני אופן, ורגע לפני שמתחילים את השלישי – בואו נראה כמה מההישגים של הצעירים והמאסטרים שלנו, בעולם.

נערים 14-15

בתור צעיר הקטגוריה, רון צור – בן 14 בלבד, מקרוספיט הזאבים, יושב במקום השישי בעולם והראשון באפריקה. רון צור השתתף בעבר באליפות הנערים בישראל – Tomorrow's Athletes – שנערכת כבר שנתיים ברציפות על ידי קרוספיט פרדס חנה-כרכור, אך זה הוא האופן הראשון שלו.

יואל סלוצקי, בן 15 מכפר סבא, יושב אחרי שני אימונים במקום הרביעי באפריקה וה-34 בעולם. אחרי מקום 85 בעולם באימון הראשון, סלוצקי זינק במעלה הרשימה לאחר האימון השני עם 152 חזרות שהעניקו לו את המקום הנוכחי.

חשוב לציין: עתליה נקר, בת 15 מקרוספיט יקנעם יושבת במקום השני באפריקה ובמקום ה-100 בעולם בקטגורית נערות 14-15.

Competition @yogev_meller

A post shared by @ronzur11 on

נערים ונערות 16-17

יוגב מלר אומנם לא הצליח לעלות לגיימס בפעם השנייה, כשסיים את האופן במקום ה-17 בעולם (במתכונת הקודמת זומנו העשיריה הראשונה באופן), אבל השנה הסיכוי שלו גדל משמעותית. בן 17 בלבד, לאחר שני אימונים הוא ניצב במקום השמיני בעולם, וניצב בפער משמעותי במקום הראשון באפריקה.

גאיה צור, בת 17, גם היא מקרוספיט הזאבים, ניצבת כיום במקום העשירי בעולם והראשון באפריקה בפער משמעותי. היא ניצחה באפריקה את שני אימוני האופן עד כה בפער לא קטן מהבאות אחריה: שתי דקות מהר יותר ב-17.1, ו-12 חזרות יותר ב-17.2.

חשוב לציין: מריה סקיבנקו, בת 17 מאשקלון, יושבת כרגע במקום ה-5 באפריקה ו-135 בעולם.

It's all about the community… 95 SNATCH ? @lmarash @yuri_davidovv @vuntamedwolf @reebokisrael @ronzur11

A post shared by Yogev Meller (@yogev_meller) on

מאסטרים ומאסטריות 35-39

הילה שאשא, בת 36 מהדר יוסף, שניצחה את 17.2 בארץ אל מול האלופה מ-2016, שרון כהן, יושבת כרגע במקום הרביעי באפריקה. לא הרחק מאחוריה ניצבת נינה פקרמן, אשת הברזל לשעבר שהחלה להתחרות בקרוספיט בשנה שעברה ולאחר שבועות ספורים של קרוספיט הגיעה לגמר ה-RFA, יושבת במקום השביעי באפריקה.

בגזרת הגברים השורות צפופות בעשיריה השלישית של אפריקה, ומלאים במתחרי RFA. קובי נמרוד, צעיר הקטגוריה מהרצליה, ניצב במקום ה-21. לצדו נמצאים אוהד פינקלשטיין, גם הוא מתחרה RFA, במקום ה-25, וגד גרומברג במקום ה-29. פינקלשטיין וגרומברג שניהם מתחרים מהדר יוסף.

A post shared by Nina Pekerman (@ninapekerman) on

מאסטרים ומאסטריות 40-44

גולת הכותרת הישראלית של הקטגוריה היא ללא ספק האלופה משנת 2016, שהשנה נכנסה לקטגורית המאסטריות המוכרת והתחרותית ביותר, היא – שרון כהן מקרוספיט TLV. כהן בעלת פער עצום מהבאות אחריה באפריקה, ומחזיקה במקום הראשון בשני האימונים עד כה. נוסף על המקום האזורי, כהן יושבת במקום ה-40 בעולם. לצרכי השוואה, המקום הראשון בקטגורית 40-44 בעולם, הלן הרדינג, ניצבת במקום העשירי בעולם בדירוג הכללי ליחידים.

ביחד עם כהן בקטגוריה ישנם שוב, מספר גברים בצפיפות גבוהה: שרון שאולי, שמתאמן עם ישראל שמלי, שלקח בשנה שעברה את המקום השני ב-RFA לקטגורית 40-44, יושב במקום השלישי באפריקה. צמודים מאחוריו במקום הרביעי באפריקה יושבים בתיקו, רועי אופנהיימר מהרצליה ותומר בוהדנה מהדר יוסף.

מאסטרים 50-54

איגור דובניקוב, בן ה-54 מקרוספיט נתניה, שולט בקטגוריה באפריקה ביד רמה וניצב במקום הראשון. הסיפור בעולם הוא קצת שונה, אך הוא עדיין ניצב במקום ה-115 בעולם ויוכל לקבל זימון לקואליפייר אם ימשיך במגמה.

Competing with Crossfit TLV

A post shared by Sharone Cohen (@sharone_cohen) on

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X