Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כשהקהל התחיל להתאסף בהיכל קבוצת שלמה, הם לא ציפו למה שיחכה להם בפנים. כל אחד מהנוכחים עצר כשהוא נכנס לאולם כדי לחוות לרגע את מה שקורה סביבו. התחרות השנה הייתה עליית מדרגה בכל קנה מידה אפשרי, והאולם היה רק אחד מהדברים. לראשונה, המסלולים היו מסומנים, כשהריג נמצא בקצה המגרש, והספורטאים מחולקים למקטעי התקדמות על פי כמה רחוק הם הגיעו באימון. זה היה אחרת לגמרי ממה שהיה פה עד עכשיו. אפילו כל התמונות מהיציע נראות כאילו צילמו אותן מתוך התחרויות האזוריות של קרוספיט.

שני מקצי היום השני היו שונים מאוד אחד מהשני: האחד מהיר ודרש יכולת טכני גבוהה במאסל אפ והליכת הידיים, בעוד השני היה אימון מאוד ארוך וצבאי עם וסט וטיפוס בחבל. החלק הראשון של היום הטעה לא מעט ספורטאים, שחשבו שכמות החזרות הנמוכה תאפשר להם להתקדם בקלות. עליות הכוח היו יותר קשות בקרב הנשים, אבל חלקן העיקרי הצליח לצבור חזרות, גם אם לא לסיים את האימון. את המקום הראשון קטפה מתעמלת לשעבר, אור כהן, מהוד השרון, עם זמן שיא של 4:48. כהן השאירה אבק במקצה כשהבאה בתור, ניקי פטל מ-TLV, במרחק דקה שלמה מאחור. בגברים היה זה דניאל גבאי מירושלים שלקח את המקום הראשון עם זמן של 4:43. גבאי, שהתחרה במקצה מוקדם, היה מופתע שהזמן שלו החזיק. הבא אחריו היה אסי בילדוסולה, האלוף משנת 2014, שירד בקצה הליכת הידיים למספר שניות אבל הפסיד את האימון לגבאי בפער של 4 שניות בלבד.

המקצה השלישי היה מקצה שבנוי לאנשי צבא, כשהוא כולו עם הווסט המיוחל. בעוד שרוב המתחרים סיפרו שהוא לא הפריע בטיפוס בחבל, במהלך הברפיז "זה פשוט שותל אותך באדמה". מנח הגוף בקימה מהאדמה עם הוסט מביא את החזרות המעטות של הברפיז לכל כך קשות. לא רבים הצליחו לנצח את זה: נטלי סובולבה מהדר יוסף הייתה האישה היחידה שסיימה את האימון, ולקחה את המקום הראשון. מקצה הגברים האחרון היה עמוס לחלוטין והיה בעיקרו חילופי מהלומות בין אדם גרינקר לרם דובר. בעוד שגרינקר הוביל בתחילת האימון, דובר לקח את ההובלה ולבסוף ניצח את גרינקר ב-20 שניות. גם בקרב הגברים לא היו הרבה שהצליחו לסיים, כשהאחרון היה אבי יונה שהחליק את קו הסיום עם שנייה בודדת על השעון עד סוף הזמן.

בסוף היום השני, זה נראה שאליפות השנה שעברה הולכת לחזור על עצמה: רם דובר ניצב במקום הראשון בתחרות הגברים, ושרון כהן במקום הראשון בנשים. אך הפעם, בין כהן לסובולבה שיושבת במקום השני, יש נקודה אחת בלבד. בתחילת היום השלישי הכל עוד יכול לקרות.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X