Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

זוהי הפעם החמישית שהקבוצה של קרוספיט TLV, בהנהגתו ש ירוף נוף, מעפילה למוקדמות משחקי הקרוספיט. עם תזוזות ושינויים לאורך השנים בחברי הקבוצה וגם עם הפורמט החדש שקבע דייב קאסטרו, אלו הספורטאים המייצגים את TLV במרידיאן לשנת 2018.

אבי יונה

האיש החזק בישראל לשנת 2016, מתחרה ותיק ומוכר היטב, יעלה בפעם החמישית (!!!) להתחרות במדי קבוצת TLV. עם הרבה ניסיון והיכרות מלאה עם המתחם במדריד, זה יכול בהחלט בוא לידי ביטוי על הרחבה. השנה, סיים במקום ה-10 בתחרות ה-RFA.

אבי יונה (מימין) עם רם דובר במחטף חזיות הספורט הגדול של מוקדמות 2016

סרגיי לי'צקובסקי

ב-2015 נחשף לראשונה לקרוספיט כשישב ביציע הקהל בתחרות ה-RFA של אותה שנה, מאז החליט שיהי מה, הוא יום אחד יתחרה בספורט. את הרומן שלו עם קרוספיט התחיל בקרוספיט חיפה תחת יפתח שוע, ועם שינויים שונים בחייו עבר להתאמן ב- TLV אצל ירון נוף. בשנת 2016 התחרה לראשונה ב-RFA ושנה שעברה סיי במקום ה-14. השנה הצליח להתברג במקום השמיני כשאפילו ניצח ולקח את המקום הראשון במקצה הגמר. סימן ההיכר שלו הוא הגרביים עם הברווזונים הצהובים.

RFA GAMES 2018. 80 kg bag and my lucky socks ???? Thanks @keinanvanunu ????

A post shared by Sergey Lichckovskiy (@sergey_lichkovskiy) on

תמר שביט

בת ה-25 שהגיעה לקרוספיט דרך מור אסא, תייצג בפעם הראשונה בזירה הבינלאומית את המועדון. עם ניסיון תחרותי של שנתיים בלבד, זוהי שנתה השניה ב-RFA, כאשר ב-2017 סיימה במקום ה-27 והשנה זינקה למקום ה-15. היא הגיעה מעולם התעמלות הקרקע, מה שיכול להיות מאד שימושי במקצה מסלול המכשולים וההליכה על הידיים. במהלך האופן השתתפה באירוע האינבטיישונל במודיעין כשהתחרתה ראש בראש נגד נעמה שחר.

שרון כהן

רופאה, אמא, חותרת מקצועית לשעבר ולקינוח – מתחרת קרוספיט. שרון היא האלופה של משחקי ה-RFA 2016 ומתחרת ריג'יונלס ותיקה. שרון לא התחרתה השנה עקב פציעת כתף אך כן סיימה את האופן, וגם השתתפה בממיין האינטרנטי לקטגוריית המאסטרס. זוהי השנה הרביעית שלה שתעלה להתחרות עם חולצת TLV על הרחבה במדריד ותהיה קפטן הקבוצה.

אנחנו נהיה במדריד ונדאג לכם לכל העדכונים לקבוצות הישראליות וליחידים שמתחרים. כל שעליכם לעשות על מנת לקבל עדכונים בשוטף זה Attending לאירוע שפתחנו בפייסבוק.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X