Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אז הנה פברואר מגיע לו ושוב אנחנו נאספים בפעם השלישית לחגוג את ה-"Open" במסגרת ה-Snatcher Invitational.

התחרות נולדה מתוך רצון פשוט להנות מהאופן בדרך אחרת, מבלי לקום לשידור באמצע הלילה, ועל הדרך, בשביל ליצור חיבור בזמן-אמת בין חברי הקהילה שנפגשים רק בכמה אירועים הגדולים שיש לנו כל שנה. השנה האחרונה הייתה מטורפת עבורנו – וגם עבור התחרות עצמה, שמאירוע אחד צנוע הפכה לשלושה אירועים – כל אחד במיקום שונה, בגוון שונה ועם מתחרים שונים.

אנחנו לחלוטין מחשיבים את השנה האחרונה בתור הצלחה, אבל מודעים לכך שיש לנו המון מקום לגדול ולהשתפר (כמו קרוספיטרים טובים). עשינו המון שיעורי בית משנה שעברה ואנחנו באים עם המון רבאק לעונה הקרובה בשביל לתת לכם את הסיקור הכי טוב שאפשר: חדשות, טיפים לאימונים (גיל ליאור חוזר!), ואירועים מהנים שיעשו את הימי שישי שלכם באופן מלאי תוכן במיוחד. כי אין כמו ללגום בירה קרה ולראות כושר קורה "תחת אש". שינוי ראשון שתראו במתווה שלנו השנה – הוא שאנחנו יוצאים מגבולות הקהילות הידועות ופונים לקהלים יותר מרוחקים בארץ. נשמח לראות אתכם איתנו – בעדיפות לידנו באירוע עם בירת באסטרס ביד, או בלייב, מעודים דרך התגובות.

לו"ז

23.2 – קרוספיט חיפה התנדבו לארח אותנו השנה ואנחנו נלך לקהילה הצפונית המשגשגת להרים אירוע חוויתי במיוחד. אנחנו קוראים לכל הבוקסים שבצפון לבוא, לעשות מינגלינג ולהתחבר.

9.3 – קרוספיט מודיעין יארחו את האירוע השני שלנו, באימון 18.3. הבוקס המרשים של קרוספיט מודיעין הוא מקום מצוין לכמה קרבות מאוד מעניינים.

23.3 – את גמר האופן נעביר בבוקס החדש והנוצץ של קרוספיט ראש העין. יהיה. מפחיד.

המון עשייה, המון.

שלכם,

החבר'ה מסאנצ'ר

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X