Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כשמסתובבים בטורונטו ומסתכלים סביב, אפשר לקבל תחושת הבטחה גדולה מהעיר בכל מה שקשור לקרוספיט, כל עוד אתה לא נמצא שם בחורף בכל אופן. העיר ממוקמת על שפת אגם גדול, שלאורכו טיילת רחבה באופן מתבקש. טורונטו מזכירה בעומק, בעומס, במגוון האפשרויות שלה את ניו יורק, רק שהיא נקייה יותר, פחות סואנת, וכשאתה מסתכל בעיניים הכל רגוע, מסודר ושליו יותר.

טורונטו היא שילוב מאוזן בין מערביות עכשווית ומעברים אל המאה ה-19 דרך העיצוב שנשמר במבנים שעומדים איתנים כל השנים מול העולם המתחדש והמשתנה, העתיקות והקלאסיק של העולם הישן בסינרגייה עם העולם המתחדש. בכל ביקור שלי בטורונטו, הנחיתה רכה יותר, העיר משדרת משהו נעים, היא חייכנית יותר וסלחנית לטעויות שלך.

כשמטיילים באיזור הטיילת הרחבה רואים בכל מקום אנשים יפים שעסוקים בפעילות ספורטיבית לכל אורך שעות היום, מגוון רחב של כל סוגי הספורט האפשרי, הדבר בולט במיוחד לחובבי ספורט מושבעים כמונו, ולכן הסתובבתי בעיר בתחושה נעימה ובביטחון גמור שהקרוספיט כאן פצצה!

בגלל שבאופן אוטומטי נמשכתי לכיוון שפת האגם, חיפשתי בוקס שנמצא במקום מנצח כזה, והבוקס שענה לתנאי הזה הוא CrossFit 416. בחלומות שלי פינטזתי על סנאצ'י מול חלון ענק שמשקיף לאגם, אם לא אימון ממש על הטיילת עצמה.

דרכי הגעה

בחרתי להגיע ברגל משום שהמלון שלי היה ממוקם במרחק של 20 דקות הליכה, ברחוב קווין המרכזי. אם תעצרו בדרך לאספרסו מהיר, זה ייקח לכם עוד חמש דקות, כמו שאני עשיתי. הייתי בטוח שאגיע לשפת האגם ואמצא שלט ענק שמתנוסס ומכריז בגאון שהגעתי למחוז חפצי. אז טעיתי. זאת אומרת – שלט ענק בהחלט יש, קרוב לחוף – גם, אבל המיקום הוא עורפי, עורפי מידי, כניסה אחורית שנראית קצת כמו אזור של כניסת ספקים. זה היה עובד נפלא בכל מקום אורבני אחר, אבל עד שכבר יש פנינה מקסימה כזו שהיא האגם, לא יכולתי שלא להתאכזב מיד.

רישום לדרופ-אין

הרישום לדרופ אין מתבצע דרך האתר באופן נוח בעזרת הממשק של Wodify. התהליך ברור למדי וכולל בתוכו חתימה על הצהרת בריאות ושיחרור מאחריות של המועדון במקרה של פציעה. עלות הדרופ-אין: $25.

 הבוקס, הציוד מה שמעבר

בניגוד מוחלט לאכזבה מהכניסה, כשנכנסתי, הופתעתי. אי אפשר שלא להתפעל מהגודל. המקום ע – נ – ק. לא יודע כמה בדיוק, אבל 300 מ"ר בקלות, אולי אפילו יותר. מואר, מסודר, נקי, ומרווח. שתי קבוצות מתאמנות שם בקלות ועדיין נשאר מקום. יש ציוד בשפע.מעבר לפלטות, המוטות, והמתח שהם סטנדרטים בכל מועדון, יש המון המון גומיות, חבלי קפיצה לשימוש חופשי, גלילים, כדורי לקרוס. הושט ידך וקח מה שתרצה. יש מספיק לכולם.

האימון

האימון נחלק לארבעה חלקים: מוביליטי ספציפי לאימון, סקיל, מטקון ושחרור/מתיחות לאחר האימון.

Skills & Drills:
3 RFT:
10 Shoulder dislocation with a stick
10 Overhead Squat (Empty Bar)

Metcon:
AMRAP:
10 T2B
15 OHS 30/50kg
20 Burpees
*15 min cap

המוביליטי הועבר בצורה טובה: שלושה תרגילי מוביליטי רלוונטים ל-OHS, כולל Test ו- Retest בכל תרגיל. בחלק של הסקיל תורגל ה- OHS, עם הדגמות טובות על ידי מאמנים מיומנים.

לאחר 10 דקות של סקיל, עברנו למטקון שכלל OHS, T2B וברפיז. אימון סטנדרטי ונחמד, לא מעבר. באופן שלא נהוג ברוב הבוקסים שאני ביקרתי בהם, לאחר המטקון נערכו מתיחות באופן מוסודר ומוקפד לכל הקבוצה, בעיני חיובי וחשוב ביותר.

כשיוצאים מהבוקס, נעמדים על הטיילת של טורונטו  וזה מרגיש חו"ל בקטע אחר. מתיחות לנפש אם אתם הולכים ברגוע בלי למהר לשום מקום תוך התבוננות בעשרות האנשים מסביב. עם עצירה לשייק באחד מבתי הקפה הפזורים מול כל היופי של האגם, והטיפוח של כל הירוק שמסביב, ועשיתם לעצמכם יום שהוא גם מועיל פיסית וגם נפשית.

השורה התחתונה

אם אתם מגיעים לטורונטו, זה הבוקס ללכת להתאמן בו. לא תצטערו. הטיילת תהיה שם לגלידה שאחרי האימון.

ו

 

טורנטו, קנדה - CrossFit 416
חווית רישום
איך המאמנים?
איכות ומגוון ציוד, מתקנים
הגעה
וייב
חוויית האימון
אהבתי
  • אימון מובנה מארבעה חלקים.
  • ניצול זמן מיטבי לאימון, בוקס מרווח, מסודר ונעים.
  • בסיום האימון הוקדש זמן לשחרור ומתיחות.
פחות אהבתי
  • המיקום המוצלח של הבוקס לא בא לידי ביטוי באימון.
  • המטקון עצמו סטנדרטי ולא מאתגר במיוחד או מעניין במיוחד.
3.9דירוג כולל

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X